کهگیلویه و بویراحمد

قطع ۲۰ روزه راه ارتباطی چهار روستای دیشموک به دلیل بارش برف+عکس و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از دیشموک، روستاهای رودریش، آجم،میدان و پاتاوه بر دلیل بارش برف راه ارتباطی این روستاها از مرکز بخش دیشموک و همچنین مرکز استان قطع است.

 

میلادی عضو روستای رود ریش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه مردم روستاهای رودریش، آجم، میدان و پاتاوه از طریق تراکتور می‌توانند بین روستاهای خود را تردد کنند اظهار کرد: متاسفانه ۲۰ روز است که نه راه زمینی داریم و نه راه هوایی کسی به فریادمان می‌رسد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه راه روستاهای ذکر شده هر ساله با این معضل روبرو است متاسفانه هیچ مسوولی به فریاد ما نمی‌رسد.

میلادی گفت: راه‌های روستایی رودریش، آجم، میدان و پاتاوه به مدت ۲۰ روز است که قطع می‌باشد و حتی در این روستاها آنت‌دهی تلفن همراه هم قطع می‌شود تا جایی که برق این روستاها در روزهای اول قطع بود ولی متاسفانه هیچ فریادرسی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مدت ۲۰ روز است راههای ارتباطی این روستاها قطع است معیشت مردم این روستاها با مشکل روبرو است.

به گزارش فارس از دیشموک، امیدوارم که مسوولان متولی از طریق هوایی نسبت به آذوقه مردم این روستاها امدادرسانی کنند.

اهالی روستاهای رودریش، آجم، میدان و پاتاوه گلایه‌مندی خود را نسبت به عدم امکانات رفاهی در این روستاها ابراز نمودند و خواستار رفع مشکلات خود از طریق برگزیده های ایران شدند.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا