چهارمحال و بختیاری

قلب انسانها آزاده داغدارخونهای پاک برزمین ریخته در بیمارستان غزه است

قلب انسانها آزاده داغدارخونهای پاک برزمین ریخته در بیمارستان غزه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،متن پیام غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری بدین شرح است:

◾️ بسم الله القاصم الجبارین

اَللّهُمَّ اِنّا نَشْکوُ اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ وَغَیْبَه وَلِیِّنا وَکَثْرَه عَدُوِّنا وَقِلَّه عَدَدِنا وَشِدّه الْفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرالزَّمانِ عَلَیْنا فَصَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِهِ وَاَعِنّا عَلی ذلِکَ بِفَتْحٍ مِنْکَ تعَجِّلُهُ وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ وَنَصْرٍ تُعِزُّهُ

سگ هار صهیونیسم بار دیگر فاجعه آفرید .جنایتی که آن را هلوکاست قرن جدید باید نامید.

قلب انسانهای آزاده دنیا داغدار خونهای پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در بیمارستان المعمدانی غزه مفرّ و پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.

صحنه های هولناکی که منتشر می‌شود قلب ها را داغدار و عزم ها را استوار می‌کند. استوار برای قیامی بزرگ و تاریخ ساز.

این گرگهای خون آشام بزودی عقوبت جنایات خود را خواهند دید. اکنون شمشیر آخته ی مقاومت از نیام بدر آمده و دیری نخواهد پایید که دست قدرتمند مقاومت آنچنان سیلی ای به بنیان منحوس این رژیم کودک کش بنوازد که تا سالها افسانه آن از نسلی به نسل دیگر بازگو شود.

اکنون زمان قیام امت حزب الله برای نابودی اسرائیل غاصب است و اینبار نیز ابناءالشیطان در برابر حزب الله به زانو درخواهند آمد.

اینجانب این فجایع دردناک و اسفبار را به محضر شریف صاحب العصر والزمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و امت اسلام تسلیت عرض میکنم . به امید آنکه بزودی در قدس شریف نماز پیروزی و وحدت امت اسلامی اقامه شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا