اخبار ورزشی

قلعه‌نویی: برای دعوت بازیکنان کاری به فضای مجازی ندارم/ احتمالاً با آنگولا بازی می‌کنیم

قلعه‌نویی: برای دعوت بازیکنان کاری به فضای مجازی ندارم/ احتمالاً با آنگولا بازی می‌کنیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، امیر قلعه‌نویی بعد از پایان بازی پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر گفت: هفته‌های ابتدایی لیگ را پشت سر می‌گذاریم و تیم‌ها زمان می‌خواهند تا به شرایط آرمانی برسند.

قلعه‌نویی تماشاگر دیدار پیکان – گل‌گهر

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی برای بازی‌های دوستانه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در حال انجام رایزنی‌هاست. بازیکنان روز ۱۱ شهریور به اردو می‌آیند و روز سیزدهم به بلغارستان می‌رویم تا با تیم ملی این کشور بازی کنیم. ۱۷ شهریور به ایران بازمی‌گردیم و به احتمال زیاد یک بازی در تهران خواهیم داشت که حریف ما به احتمال فراوان، آنگولا خواهد بود.

آنگولا حریف تدارکاتی تیم ملی می‌شود؟

قلعه‌نویی درباره اینکه گفته می‌شود قصد دارد تعادل را برای دعوت از بازیکنان تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان رعایت کند، گفت: مگر کسی را دعوت کرده‌ایم؟ وجداناً بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می‌کنیم که شایسته باشند و کاری به فضای مجازی و مسائل حاشیه‌ای نداریم. فکر می‌کنم نظارت مربیان تیم ملی بر لیگ بی‌سابقه باشد. هفته‌های اول و دوم را رصد می‌کنیم و از مربیان تیم ملی تشکر می‌کنم. پس از انجام بررسی‌ها، برای دعوت از بازیکنان به جمع‌بندی می‌رسیم و برای ما فرقی نمی‌کند. ما مسئولیت تیم ملی را بر عهده داریم و نفرات خوب را دعوت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص تماشای بازی دو لژیونر ایرانی در ترکیه گفت: مجید حسینی تا ۵ یا ۶ هفته به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند.  علی کریمی بازیکن بسیار باکیفیتی است و می‌خواهم از نزدیک شرایط او را ببینم. سفرهای دیگری هم خواهم داشت. همانطور که لیگ داخلی را رصد می‌کنیم بازی لژیونرها را در فرصت مناسب می‌بینیم.

قلعه‌نویی درباره نگرانی بابت کیفیت چمن کمپ‌های تیم ملی تصریح کرد: مشکل بی‌آبی همه جای ایران است و کمپ‌های تیم ملی هم به این مشکل برخورده است. از بعضی سازمان‌ها  تشکر می‌کنم  و به دلیل بعضی مسائل نام آنها را نمی‌آورم. نهایت محبت را در این ۷ یا ۸ روز به ما داشتند. اگر این کار را نمی‌کردند زمین شماره ۲ نابود می‌شد. مشغول کار کردن روی زمین هستند. هر روز ساعت ۱۷:۳۰ آنجا هستم و ان‌شاءالله که زمین آماده شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود یک مهاجم دورگه به نام دنیس اکرت را زیر نظر دارد، خاطرنشان کرد: این را از شما شنیدم و تاکنون اسمش را نشنیده بودم.
/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا