Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
قلعه‌نویی: از 90 ارومیه هم شکایت شد اما مدل دیگری رفتار کردند/ من یک اشتباه کردم که عذر می خواهم - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

قلعه‌نویی: از ۹۰ ارومیه هم شکایت شد اما مدل دیگری رفتار کردند/ من یک اشتباه کردم که عذر می خواهم

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی ۲-۲ دردربی کرمان اظهار داشت:‌ به کرمان تبریک می گویم. بازی بسیار خوبی بود. ۴ گل داشت. موقعیت های زیادی داشتیم. بازی جانداری بود. با یک موقعیت دو گل خوردیم. برخی توپ ها را در محوطه جریمه نزدیم و تنبیه شدیم.

وی افزود: به ربیعی تبریک می گویم، تیم خوبی دارد اما گل هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود. نباید آماتور باشیم. ولی بعد از اتفاقاتی که برایمان افتاد توانستیم بازی را برگردانیم. شرمنده بازیکنانم هستم. از بزرگترین تیم های دنیا ۷ امتیاز کم کنید، روح و روانی برایشان نمی ماند. جوری کم شد که باشگاه تقصیری نداشته اما باید تمکین کنیم. حرف نمی زنیم. حرف زدیم و قبلا دیدیم چه اتفاقاتی افتاد. به خدا و مردم واگذار می‌کنیم. این بچه‌ها ۵-۶ ماه سخت را گذراندند. کمترین تعطیلات را داشتیم. راحت ۷ امتیاز کم کردند و اتفاقی هم نیفتاد. حتی اگر ۷ امتیاز هم برگردد، جواب این مدت سختی بازیکنان را چه کسی می دهد. خانواده‌هایشان در فشار هستند. برای کاری که نکردیم. در گذشته هم این اتفاقات افتاده ولی سه بر صفر نشده، بازی قشقایی و نود ارومیه را ببینید.

قلعه نویی تصریح کرد: قشقایی اعتراض کرده چون پنجره بسته بوده دو بازیکن استفاده کردند. در حکم نوشته تخلف درست است اما چون سازمان لیگ مجوز داده بازیکن غیر مجاز نیست. اما در مورد ما یک مدل دیگر تصمیم گرفتند. واقعا ما از نظر روحی و روانی اذیت می شویم ولی بچه ها فداکارانه بازی می کنند. من شرمنده آن ها هستم چون طرواتی که داشتیم از بین رفت. البته بچه ها تلاش می کنند. مقابل مس رفسنجان دو گل زدیم و بازی را هم برگرداندیم. بچه ها تلاش می کنند. خدای بالای سر همه چیز را می بینید. بدون اذن او برگ از درخت نمی افتد. چه این دنیا و چه ‌آن دنیا بر اساس اعمالمان دار مکافات داریم.

سرمربی گل‌گهر در مورد جریمه این تیم به خاطر یک تخلف گفت: وقتی ما تخلفی نکردیم چرا باید جریمه شویم؟ ۸.۳ نامه زدیم به سازمان لیگ اعلام کردیم می‌خواهیم با این بازیکن قرارداد ببندیم شما طبق قوانین بگویید مجاز هست یا نه؟ فقط جواب این نامه را بدهند.  ۸.۱۳ طبق استعلام گابن به ما جواب دادند و گفتند تأیید است. ما با او قرارداد بستیم و به اتوماسیون دادیم. بعد از آن خودمان یک بار دیگر استعلام گرفتیم. دوباره ۸.۲۹ جواب استعلام آمد و تأیید کردند. ما هم سوم آذر بازی داشتیم. شما اصلاً بگویید این بازیکن و هفت امتیاز بگردد. شرایط سخت ما را چه کسی باید جواب بدهد؟ ما کمترین تعطیلی را داشتیم. خانواده‌ها و طرفداران در عزابند. ۶ ماه سخت داشتیم بعد می‌آیند برای اولین بار با یک تیم شهرستانی راحت این کار را می‌کنند. مشابه این زیاد اتفاق افتاده، یا بازیکن جریمه شده یا باشگاه، روح و روان ما که به هم ریخته چه کسی جواب می‌دهد؟ 

قلعه‌نویی در مورد کیفیت بازی‌های گل‌گهر عنوان کرد: از همه بازی‌های ما لذت می‌برند و فقط این بازی نیست. مقابل آلومینیوم، فولاد و سپاهان خوب کار کردیم. شاید تنها جلوی استقلال خوب نبودیم. اما روح و نشاط تیم ما را گرفتند. همین الان از منچسترسیتی هفت امتیاز کم کنید اگر توانست بگردد! سخت است. باید ببنید در تاریخ قبلاً این اتفاق افتاده است؟ چنین حکمی نبوده است. البته دلیل آن و دلیل خیلی از چیزها را می‌دانم. ولی فقط باید نگاه کنیم. ۱۰ سال است خیل یاز چیزها را دیدم. از من جام گرفتند، محرومم کردند و … داستان همه چیز را هم می‌دانم. داستان ما مانند بازی مار و پله شده است! وقتی بالا می‌روی نیشت می‌زنند و پایین می‌افتی! می‌دانم چه خبر است و به آنهایی هم که باید، علناً گفته‌ام.

وی تصریح کرد: یقیناً تیمی که سال دوم لیگ برتر است و اینقدر خوب بازی می‌کند و نتایج خوب می‌گیرد، صدرصد باید به استان کرمان تبریک بگوییم. این استان بزرگترین استان ایران است و بیشترین نقش را در ورزش ایفا می‌کند اما به آن برعکس نگاه می‌کنند. در همه دنیا شاخصه‌هایی برای تیم‌های در حال پیشرفت دارند. اینجا بلایی سر ما آوردند. مایی که سال سوم‌ حضورمان در لیگ است. سال قبل با تفاضل پنجم شدیم امسال هم در رتبه‌های اول تا سوم بودیم. استان کرمان واقعاً برای ورزش ایران زحمت می‌کشد. تیم‌های این استان به فوتبال خیلی کمک می‌کنند. کارهای زیربنایی انجام می‌دهند که نمونه می‌شود. 

سرمربی گل‌گهر گفت: من فقط یک اشتباه کردم و بابت آن معذرت‌خواهی می‌کنم. گفتم گل‌گهر قطب می‌شود و اشتباه کردم. چون مانند آن قطاری شد وقتی حرکت کرد سنگ‌اندازی‌ها هم شروع شد. من معذرت خواهی می‌کنم. آقایان قرار نیست دیگر گل‌گهر قطب شود اجازه دهید کارش را کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا