گیلان

قهرمانان رالی خانوادگی جانبازان کشور مشخص شدند +اسامی

به گزارش برگزیده های ایران از بندرانزلی، چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور که با حضور نود خودرو و ۳۵۰ نفر از خانواده جانبازان کشور به میزبانی استان گیلان آغازشده بود با حضور خانواده شهدا و جانبازان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، آیت‌الله شاه‌آبادی رئیس مرکز پژوهشی غدیر و مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید کشور در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.

جانبازان اسطوره‌های خدایی و تاریخی‌اند

علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی جانبازان را قهرمان قهرمانان و اسطوره اسطوره‌ها نامید و اظهار کرد: شما اسطوره‌های خدایی و تاریخی هستید که در دنیا جایگزینی ندارید زیرا ایثارتان با عشق و عاشقی همراه بوده و در قلب تاریخ جای دارند و قلب تاریخ همیشه جاودانه است.

کسی که سختی می‌کشد و شاکر است اجرش بیشتر است

آیت‌الله سعید شاه‌آبادی از مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مؤسسه غدیر شناسی نیز با بیان اینکه جانبازی یک عمل و یک نیت است اظهار کرد: اگر در جنگ و غیر جنگ، هرکجا که پای جان به میان آمد توانستید دست از جان بشویید، آن هنگام جانبازید.

وی با بیان اینکه کسی که سختی می‌کشد و شاکر است اجری بالاتر دارد، افزود: جانبازی درصد ندارد چراکه جانباز از جان خود گذشته و با خدا معامله کرده، او جان خود را در راه خدا نثار کرده و باید بدانیم که رضایت خدا از بهشت بالاتر است.

فعالیت ۱۲۰ تیم ورزشی سابقه و شناسنامه دار در تقویم ورزشی بنیاد شهید گیلان

عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید گیلان نیز با اشاره به مشقت‌های ناشی از کرونا برای جانبازان و ایثار گران اظهار کرد: در سال‌های اخیر به علت کرونا برنامه‌های میدانی بنیاد شهید محدودتر شد اما از هر فرصت برای اجرای برنامه‌های مشابه استفاده کردیم.

وی با اشاره به فعالیت جانبازان و ایثارگران در ۲۲ رشته ورزشی بیان کرد: ۱۲۰ تیم ورزشی سابقه و شناسنامه‌دار در تقویم ورزشی بنیاد شهید گیلان صورت رسمی وجود دارد و بنیاد شهید باید در حوزه تربیت‌بدنی، فضایی برای نشاط جانبازان و ایثارگران ایجاد کند و در حال حاضر گیلان آماده است میزبان لیگ‌های استانی و کشوری در رشته‌های مختلف باشد.

برگزیدگان رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران

چهاردهمین دوره مسابقات اتومبیلرانی کشور در چهار کلاس برگزار شد که در کلاس جانبازان قطع نخاعی مصطفی حدادی از تهران، کریم پیر خرد از آذربایجان شرقی و غلام عباس کلانتری از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کلاس دوم جانبازان قطع نخاعی نیز سید محمدرضا میرشفیعی از تهران مقام اول، اسدالله آشوری از قزوین مقام دوم و محمدعلی پارسائیان از یزد مقام سوم را کسب کردند.

در کلاس سوم جانبازان سالم تن (جراحات درونی) علی بخشایش از تهران اول، حسین معینی از اصفهان دوم و علی‌رضا آزاد خانی از تهران سوم شدند و در کلاس چهارم جانبازان یک عضو قطع محمدحسین رادمنش از قزوین، حسین‌علی مقیم زاده از خوزستان و مجید شوندی از همدان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا