اخبار ورزشی

قهرمانی فرزامی در رقابت‌های تور جهانی تنیس/ نمایندگان کشورمان نایب قهرمان شدند

قهرمانی فرزامی در رقابت‌های تور جهانی تنیس/ نمایندگان کشورمان نایب قهرمان شدند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس سطح ۴ در زمین های تنیس آزادی تهران برگزار شد و تنیسورهای حاضر برای تصاحب عناوین قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش انفرادی پسران ، امیرعلی‌ قوام با نتیجه ۷-۵ ،‌ ۶-۷ و ۶-۷ مقابل نماینده ترکیه شکست خورد و با قهرمانی حریف آسیایی، در جایگاه دوم ایستاد. در پایان این بخش نمایندگان ترکیه و روسیه عناوین سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش انفرادی دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل یاسمن یزدانی به پیروزی رسید و قهرمان شد. یزدانی در جایگاه دوم ایستاد و  هانا شعبان پور و اولگا دانیاوا از قبرس مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدارهای فینال بخش دونفره، تیم ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره دختران نیز زوج‌ روسیه با برتری مقابل ماندگار فرزامی از ایران و سیمای از ترکیه قهرمانی این بخش را از آن خود کردند.

 این مسابقات از ۲۱ مرداد ماه در زمین های تنیس آزادی تهران آغاز و امروز با انجام دیدار فینال به پایان رسید، همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوایز قهرمانان با حضور شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون و سایر مسئولان برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا