Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
قهرمانی قویترین مردان اسلامشهر در استان تهران - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

قهرمانی قویترین مردان اسلامشهر در استان تهران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اسلامشهر، نخستین دوره از مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایری استان تهران بزرگداشت مرد میدان با قهرمانی تیم اسلامشهر به پایان رسید.

در نخستین دوره از مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایری استان تهران که از سوی فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی که امروز با شرکت ۶ تیم از شهرستان‌های استان تهران، به میزبانی هیئت اسلامشهر در استادیوم ورزشی ۷ هزار نفری شهید حاج قاسم سلیمانی اسلامشهر برگزار شد، تیم اسلامشهر با کسب بیشترین امتیاز مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

در این دوره از مسابقات ورزشکاران شرکت کننده از تیم‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، شهر قدس، دماوند و قرچک در ۷ آیتم و در ۳ وزن منهای ۹۰ کیلوگرم، منهای ۱۰۵ کیلوگرم و به اضافه ۱۵۰ کیلوگرم باهم به رقابت پرداختند که در رده تیمی پس از اسلامشهر، تیم‌های شهر قدس و دماوند مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در نخستین دوره مسابقات قویترین مردان روستایی و عشایری استان تهران که به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به نام مرد میدان برگزار شد، نفرات برتر اوزان مختلف جهت تشکیل و انتخاب تیم استان تهران اعزامی به مسابقات کشوری برگزیده شدند.

قرار است نفرات برگزیده در قالب تیم منتخب استان تهران پس از یک هفته اردو و انجام تمرینات ویژه، هفته آینده در مسابقات قهرمانی کشوری قویترین مردان روستایی و عشایری که در شهر همدان برگزار می‌شود، اعزام شوند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا