قزوین

قوای سه‌گانه به استفاده از ظرفیت جوانان اعتقاد راسخ دارند/ استاندار قزوین گام دومی عمل کند

فاطمه محمدبیگی نمایندۀ مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیۀ جلسۀ جوانان با استاندار قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران گفت: جوانان سرچشمۀ امید هستند و امروز باید مبدأ تحول در عرصه‌های مختلف باشند، لذا مسؤولان باید شنوا و پذیرای نکات، دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات جوانان باشند.

نمایندۀ قزوین توجه به بیانیۀ گام دوم رو برای مسؤولین در دهۀ پنجم انقلاب ضروری خواند و تصریح کرد: انتخاب استانداران و مدیران جوان در دولت سیزدهم بی‌شک گامی در راستای نوگرایی در گام دوم انقلاب اسلامی است و ما از این موضوع بسیار خرسندیم که یک جوان سکان استانداری قزوین را بر عهده گرفته است.

محمدبیگی تصریح کرد: این نوگرایی می‌تواند گامی در راستای محرومیت‌زدایی، افزایش شور و نشاط و نمای جوان مدیریتی، مسئله‌یابی و یافتن روش‌های نوین حل مسائل مختلف باشد؛ لذا باید برگزاری نشست‌های مختلف با نخبگان و جوانان فعال از سوی مسئولان در رده‌های مختلف به‌صورت مستمر انجام شود.

این نمایندۀ مجلس برگزاری نشست‌های تخصصی با جوانان را لازم و ضروری خواند و گفت: باید نشست‌های هم اندیشی با جوانان در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و متخصصان عرصه‌های مختلف به صورت مستمر برگزار شود تا ضمن شناسایی نیروهای مستعد جوان، بتوان از ظرفیت و توان جوانان نخبه در راهگشایی مسائل و معضلات کشور و استان استفاده کرد.

وی در پایان عنوان کرد: تکیه بر توان، تعهد، تخصص، شور و نشاط جوانان کشور، راهی مطمئن برای عبور از گردنه‌های سخت و نسخه‌ای قابل اعتماد برای رسیدن به قله‌ها از جمله فتح قله‌های تولید و اقتصاد است و امروز هرسه قوه به این امر اعتقاد راسخ دارند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا