آذربایجان غربی

قول سعید محمد برای رفع مشکلات مناطق آزاد آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه به نقل از روابط عمومی  استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری ماکو در توسعه صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار‌کرد: از ظرفیت‌های این منطقه برای توسعه و افزایش صادرات به نحو شایسته استفاده نشده است.

وی همچنین به مشکلات مناطق ویژه اقتصادى سرو- ارومیه و سلماس نیز اشاره کرد و گفت: با رفع موانع و مشکلات این مناطق زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی در این مناطق فراهم می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه از دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی برای حضور در آذربایجان‌غربی و بازدید از ظرفیت‌های منطقه آزاد تجاری ماکو و مناطق ویژه اقتصادی سرو_ ارومیه و سلماس دعوت کرد.

در این دیدار دبیر شورای مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده بیشتر از ظرفیت‌های منطقه آزاد ماکو برای توصیه صادرات و جذب سرمایه‌گذران در این منطقه، گفت: این شورا آماده است تا موانع و مشکلات پیش روی منطقه آزاد ماکو و مناطق ویژه اقتصادى سرو ارومیه و سلماس را رفع کند.

سعید محمد همچنین با قبول دعوت آقای معتمدیان برای سفر به استان و بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان آذربایجان‌غربی، به دبیر مناطق ویژه شورای عالی مناطق آزاد ماموریت داد تا با حضور در مناطق ویژه سرو_ ارومیه و سلماس در راستاى رفع مشکلات موجود در این مناطق اقدام کند.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا