اصفهان

قیمت مصوب قبور در اصفهان اعلام شد+ جزئیات

علی حاجیان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت و شفافیت، با پیگیری مدیریت شهری و سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان و تصویب شورای اسلامی شهر و فرمانداری اصفهان، تعرفه مجوز دفن، پیش مجوز دفن، خدمات دفن و خدمات مربوط به تبدیل قبور سنتی دارای سند پیش مجوز دفن در آرامستان باغ رضوان، مصوب و ابلاغ شد.

وی افزود: به همین منظور سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به عنوان امانت‌دار مردم، صادقانه و شفاف اقدام به اطلاع‌رسانی تعرفه‌های مصوب در آرامستان باغ رضوان و مجموعه ساختمان‌های اداری و ساختمان امور متوفیان و سایر قسمت‌های مرتبط کرده و با اعمال نظارت و کنترل‌های لازم تلاش خواهد کرد در جهت تحقق عدالت و کاهش آلام و دغدغه‌های شهروندان گام برداشته و موجبات رضایتمندی بیش از پیش آن‌ها را فراهم کند.

حاجیان تصریح کرد: بنابراین تمام خدمات در آرامستان‌ها صرفاً بر اساس تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر انجام و شهروندان نباید هیچ‌گونه مبلغی خارج از تعرفه‌های مصوب قانونی پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: امکان خرید و فروش قبر در آرامستان‌ها توسط اشخاص وجود ندارد و برای کسانی که دارای سند پیش مجوز دفن هستند، واگذاری قبور صرفاً به بستگان درجه یک و پس از طی مراحل قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: شهروندان گرامی می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۰۷۰۰۷ پیامک کنند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا