چهارمحال و بختیاری

لایحه بودجه ۸۱۰ میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد به شورا رسید/ افزایش ۵۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲

لایحه بودجه ۸۱۰ میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد به شورا رسید/ افزایش ۵۲ درصدی بودجه ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان اظهارداشت: سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری شهرکرد ۵۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان تصویب که ۶۰درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری بوده و تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: بودجه سال آینده۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: از بودجه پیش‌بینی شده، ۵۱۲ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان آن بودجه عمرانی و ۲۹۷ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان آن بودجه جاری می‌باشد.

واحدیان از اجرای پروژه عمرانی در سال آینده خبر داد و گفت: برای سازمان پسماند ۷ پروژه، سازمان ساماندهی مشاغل ۴ پروژه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ۶ پروژه، سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ۲۴ پروژه، سازمان حمل و نقل بار و مسافر ۱۱ پروژه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز ۱۸ پروژه اولویت‌دار پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همچنین برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ۸ پروژه، سازمان مدیریت آرامستان ۶ پروژه، مدیریت فنی و نظارت بر پروژه‌ها ۸ پروژه، مدیریت ترافیک و حمل و نقل ۶ پروژه، ترمینال ۸ پروژه، خدمات شهری ۹ پروژه و برای نقلیه و موتوری و حراست نیز ۳ پروژه پیش‌بینی شده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ۷ سازمان، کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن ۵ پروژه، در حوزه شهرسازی ۶ پروژه و املاک و مدیریت سرمایه انسانی نیز ۳ پروژه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا علاوه‌بر تحقق بودجه سال آینده بتوانیم به درآمد پایدار دست یابیم.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا