لرستان

لرستان میزبان سه شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

محسن رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، با اشاره به میزبانی لرستان از سه شهید گمنام در روز ۱۶ دی ماه، اظهار کرد: شهرهای بروجرد، چالانچولان و دورود، روز چهارشنبه هفته جاری میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از شهدای گرانقدر روز ۱۴ دی ماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه مراسم شبی با شهدا سه شنبه ۱۴ دی ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: این مراسم در مصلی الغدیر خرم‌آباد، مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه گلدشت شرقی و حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد ساعت ۲۰ برگزار خواهند شد.

رشیدی بیان داشت: شهید گمنام ۱۷ ساله که در منطقه شلمچه طی عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده است، روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان بروجرد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی در خصوص مشخصات شهدای گمنام شهرهای دورود و چالانچولان  گفت: شهید ۱۵ ساله که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده در شهرستان دورود و شهید گمنام ۱۷ ساله در عملیات بدر در شرق دجله به مقام رفیع شهادت رسیده است در شهر چالانچولان روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)  به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا