لرستان

لرستان پایلوت توانمندسازی زنان می‌شود/ برچیده شدن پدیده نوظهور زنان کار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دلفان، انیسه خزعلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برنامه معاونت زنان یک برنامه جامع در راستای توانمند سازی است، اظهار کرد: به صورت خاص و ویژه توانمندسازی زنان آسیب پذیر در اولویت این معاونت  قرار دارند.

وی، پدیده زنان کار در دلفان را ناراحت کننده عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ کار زنان دلفان شایسته تقدیر است، اما اینکه برای تامین معیشت به میدان بیایند و به این شکل  و شمایل امرار معاش کنند، بسیار ناراحت کننده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: از اینکه زنان کار دلفان برای جلوگیری از فروپاشی خانواده چنین به آب و آتش می‌زنند، هر مسوولی را وادار به تصمیم گیری جدی می‌کند و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز با علم به این موضوع در صدد است تا با برنامه‌ریزی در جهت  توانمند سازی آنان پدیده نوظهور زنان کار را برای همیشه جمع کند.

آسیب‌زدایی، جلوگیری از طلاق و خودکشی و … از جمله موارد دیگری بود که خزعلی به آن اشاره و تصریح کرد: ایجاد مراکز مشاوره و استفاده از نتایج پایلوتی آسیب‌های اجتماعی در دلفان برای برنامه‌ریزی بهتر از برنامه‌های در دست اقدام این معاونت خواهد بود.

وی بالا بردن توان اقتصادی و معیشتی را هدف اصلی پایلوت قرار دادن لرستان عنوان کرد و افزود: این مهم مستلزم همکاری و همیاری مسوولان و خود زنان است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا