البرز

لزوم احداث نمایشگاه دائمی شهرداری کرج

لزوم احداث نمایشگاه دائمی شهرداری کرج

به گزارش برگزیده از البرز؛ «علی ذبیحی» در جلسه شورای معاونین شهرسازی ضمن شنیدن گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این معاونت، به ضرورت انجام و توجه به برخی امور و موضوعات در معاونت مذکور تأکید و بیان کرد: احداث و تشکیل نمایشگاه دائمی شهرداری کرج بسیار مبرم و ضروری است و در این زمینه می‌توان از نمایشگاه مذکور در شهر تبریز الگوگیری شود.

ذبیحی با تأکید بر ناهماهنگی و ضعف واضح شهر در حوزه معماری و نمای ساختمان‌ها، پیشنهاد داد اداره کل معماری در چارت جدید معاونت شهرسازی و معماری گنجانده شود.

خزانه‌دار شورای شهر، همچنین خواهان رسیدگی بیشتر به معاونت شهرسازی به ویژه در مناطق شد و بیان کرد : افزایش سلامت اداری و اخلاقی پرسنل در گرو رسیدگی به موقع و شایسته به آنان است که این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

به گفته ذبیحی، یکی از معضلاتی که هم اکنون در عرصه ساخت و ساز شهر کرج به خصوص از سوی سازندگان نامدار شهر با آن دست به گریبان هستیم، ساخت نما و سپس مراجعه به شهرداری برای دریافت تأییدیه است که این روند نیازمند اصلاح فوری است.

رئیس کیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر نظارت خدمات شهری و پلیس ساختمان به حوزه نما تقریبا صفر است که این معضل باید هر چه سریعتر با تنظیم دستور العملی واحد و یکپارچه اصلاح شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا