هرمزگان

لزوم ایجاد بسترهای مناسب در مناطق آزاد برای میزبانی از تیم‌های ملی/ رونق گردشگری کیش با حضور تیم ملی فوتبال در این جزیره

به گزارش برگزیده های ایران از کیش، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در نشستی با مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش که در جهت دستیابی به توافق بلندمدت همکاری با منطقه آزاد کیش با محوریت ایجاد کمپ‌ تیم‌های ملی در  این جزیره مرجانی برگزار شد با بیان این که فدراسیون فوتبال با رویکرد ویژه، فضای جدیدی را برای تیم های فوتبال ایجاد کرده است، اظهار داشت: طبق امضای تفاهم‌نامه‌ای با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی، تیم‌های ملی فوتبال می‌توانند برای اردوهای تمرینی به کیش سفر کنند.

وی رویکرد توسعه‌ای را نماد فدارسیون فوتبال معرفی کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی دقیق به عرصه فعالیت و پیشرفت در حوزه فوتبال وارد شدیم.

به گفته عزیزی خادم با ایجاد ساختار فضاهای مناسب ورزشی، تیم‌های ملی امروز صاحب برند و صاحب سبک در آسیا و دنیا هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان داشت: تیم ملی فوتبال متعلق به مردم است و منطقه آزاد کیش به عنوان گنجینه ارزشمند ایران می‌تواند نقش حمایتی خود را به نحو شایسته ایفا کند.

وی با بیان اینکه حضور تیم ملی فوتبال در کیش به رونق گردشگری جزیره کمک می‌کند، تصریح کرد: با ورود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به کیش، فضای این جزیره بیش از پیش به سمت اقتصادی شدن هدایت خواهد شد که می‌بایست مدل کاربردی و توسعه‌ای آن نیز شناسایی و عملیاتی شود.

عزیزی خادم در پایان، تحقق این اقدام مهم را در توسعه و پیشرفت جزیره تأثیرگذار دانست و افزود: جزایر و مناطق آزاد کشور به‌ویژه جزیره کیش می‌تواند میزبان خوبی برای تیم‌های ملی باشد که نیاز است در این زمینه شرایط مناسب مهیا شود. 

انتهای پیام/۸۸۰۶۰/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا