چهارمحال و بختیاری

لزوم بازسازی یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کوهرنگ/ روند ساخت و ساز سرعت می‌یابد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد امروز استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است با توجه به وقوع زلزله‌های پیاپی در طی ۲ ماه گذشته در شهرستان کوهرنگ بسیاری از منازل مسکونی غیرقابل سکونت و نیازمند تخریب و بازسازی شده‌اند.

اکبر نیکزاد در جریان این بازدید‌ها اظهار داشت: در برآورد اولیه خسارت زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ، ۵۰۰ واحد تخریبی و سه هزار واحد مسکونی نیازمند تعمیر برآورد شده بود اما هنگام آواربرداری مشخص شد بسیاری از واحدهای مسکونی تعمیری به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پس‌لرزه‌ها و وقوع ۲ زلزله‌ اخیر بالای ۴ ریشتر در روزهای گذشته، گفت: با توجه به خسارت‌های وارده در حال حاضر یک‌هزار و ۵۰۰ واحد در این شهرستان نیازمند تخریب و بازسازی است.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد ماشین‌آلات، بهره‌گیری از کمک ۲ استان معین، همراهی بانک‌ها و مجموعه‌های حمایتی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ سرعت خواهد یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید به روستاهای تَبرک سفلی و دهناش رفته و علاوه بر گفت‌وگو با اهالی از مسوولان ستاد بازسازی منازل زلزله‌زده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در بخش صمصامی خواست روند احداث منازل برای زلزله‌زدگان را سرعت ببخشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا