چهارمحال و بختیاری

لزوم تبیین حماسه ۹دی برای جلوگیری از تحریف

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، موسی انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مناسبت‌هایی از جمله نهم دی نیاز به تحلیل دارند که اگر ما وارد میدان نشویم توسط دشمن تحریف می‌شوند و آن را به گونه‌ای دیگر به خورد مردم می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: خواص باید وظایف خود را بدانند و به موقع وارد صحنه شوند که اگر خواص جامعه سکوت کردند و مردم هشیار نباشند فجایع سنگینی رخ خواهد داد، قبلا شاهد این سکوت‌ها و تحریف اسلام بعد از رحلت پیامبر(ص) بوده‌ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر همه برنامه‌های اجرایی از جمله همایش و مسابقه و … باید روشنگری و تحلیل در خصوص این موضوع داشته باشیم نه اینکه همه برنامه‌ها تنها در روز نهم دی خلاصه شود پس باید قبل از رسیدن این مناسبت لایه‌های این حماسه را بر همگان آشکار کنیم.

انصاری بیان کرد: برنامه نهم دی ماه یک برنامه کشوری است که با توجه به سردی هوا امکان حضور در محیط سرباز وجود ندارد لذا در شهرکرد مصلی را  در نظر گرفته‌ایم تا با همکاری دستگاه‌ها یک برنامه مفید و درخور را داشته باشیم.

یادآوری می‌شود؛ تبیین حقایق و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه شهرکرد، برنامه‌سازی با محوریت روشنگری در خصوص حماسه نهم دی، استفاده از رادیو آوا و پخش زنده مراسم در شبکه تلویزیونی استان، برگزاری مراسمات عزاداری از روز دوازدهم دی ماه تا پایان دهه فاطمیه در مصلی، حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی در استان، غبارروبی گلزار شهدا و رزمایش کمک مومنانه و توزیع گوشت قربانی و …. از جمله برنامه‌های دستگاه‌های استان است که در این ایام برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا