آذربایجان غربی

لزوم ترویج فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه / بدون مطالبه‌گری، جامعه دچار بیماری پوچگرایی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در همایش (نه به دانشگاه سکولار) با اشاره به ادبیات نامناسب نماینده یکی از تشکل های دانشجویی گفت اظهارداشت: ما بزرگ شده میدان نقد و انتقاد هستیم و آیا قراراست از انتقاد و مطالبه بترسیم؛ آن کسی که از ما انتقاد می کند در سرزمین دل ما قرار دارد؛ چرا که موضوع مطالبه گری و انتقاد از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: موضوع انتقاد و مطالبه شبیه رابط پدر و پسری است؛ مثلا ما پدری هستیم که ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد، این ۸۰ میلیون نفر نسبت به برخی موضوعات اعتراض و نقد هم دارند، حق هم دارد؛ باید انتقاد کنند و اگر نکنند جامعه دچار بیماری پوچگرایی می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری با اشاره  اینکه مقام معظم رهبری نشست های متعدد مطالبه گری با دانشجویان برگزار کرده است، تصریح کرد: وقتی ولی ما، امام ما، با این سن و سال و روحیه جوانی چندین جلسه با دانشجویان برگزار می کند و می گویند مطالبه گری و انتقاد کنید؛ این اهمیت موضوع مطالبه گری و انتقاد را نشان می دهد. ما هیچ وقت به خاطر مطالبه گری و انتقاد اعصبانی و ناراحت نمی شویم.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر سرزمین ما گلستان، بوستان و حتی خارستان هم باشد آن را از دست نمیدهیم؛ هرکسی به ما انتقاد بکند به جان و دل می خریم چرا که کاسه صبر ما بزرگ است؛ باید صبوری کنیم شاید در این مسیر سیلی، تهمت بخوریم. لذا نوکری و خدمت به مردم را یک افتخار بسیار بالایی برای خودمان میدانیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه فرهنگ مطالبه گری باید در جامعه ترویج یابد، افزود: نباید وقتی کسی از ما مطالبه و نقد می کند از کوزه در برویم؛ ما باید مرهمی برای مردم باشیم نه اینکه نمک بر روی زخم مردم بپاشیم. بسیج یعنی خادم مردم.

شهسواری با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیجیان میدان‌دار همه صحنه‌های انقلاب هستند، افزود: بسیجیان واقعی کسانی هستند که دلشان برای ایران، انقلاب و اسلام می‌تپد و خود را نوکر و خادم مردم می‌دانند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا