کهگیلویه و بویراحمد

لزوم تشکیل قرارگاه زیستی برای رصد و پایش پشه خطرناک آئدس در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید جواد هاشمی در نشست شورای پدافند غیر عامل از بی‌توجهی مدیران به این شورا انتقاد کرد و گفت: مدیران یا اهمیت این شورا را نمی‌دانند یا هم می‌دانند اما بی‌تفاوت هستند، شورای پدافند غیرعامل  تنها شورای حیاتی در استان است، لذا در جلسات آینده مدیران کل دستگاه‌ها حضور داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزون بر ۶۱۲ برنامه در هفته پدافند غیرعامل آبان ماه در سطح استان برگزار شد، گفت: در این نشست مسائل و نکاتی مطرح شد که به سازمان پدافند غیر عامل کشور ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل گفت: پدافند با مرگ و زندگی همه ما سر و کار دارد و تهدیدات  زیستی و بیولوژیکی زندگی همه ما را تهدید می‌کند لذا باید آمادگی لازم برای مقابله با این موارد داشته باشیم.

این مسئول بر فراهم شدن همه زیر‌ساخت‌ها در حوزه پدافندغیرعامل تاکید کرد و گفت: قرارگاه زیستی به منظور رصد و پایش پشه خطرناک آئدس و همچنین بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان توسط دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی تشکیل و تدابیر لازم خصوصا در مناطق گرمسیری هم‌ مرز با استان‌های بوشهر و بندرعباس اتخاذ شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا