آذربایجان غربی

لزوم تشکیل مجمع خیرین اهل خوی/ از برخی از مسئولین به‌خاطر عدم حضور در نمازجمعه گلایه دارم

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت‌الاسلام قاسم خانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر خوی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: بنده ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به کادر درمان، آمادگی خود برای پیگیری مطالبات جامعه پرستاری را اعلام می‌کنم.

امام‌جمعه خوی گفت: وجود مبارک حضرت زینب(س) جمع همه‌ی خوبی‌های انسانی و زیبایی‌های الهی است که در فرهنگ اسلام ناب مصداق بارز انسان کامل است و وظیفه اصلی ما نیز الگلوبرداری و سرمشق‌گیری از این شخصیت والاست.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س) ادامه داد: سه ویژگی مهم در شخصیت آن بزرگوار بسیار نمایان است و آن هم معرفت، بصیرت و شجاعت آن حضرت است که در طول عمر با برکتشان به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

قاسم خانی در ادامه با اشاره به وجود خیرین بسیار در شهر خوی گفت: یکی از نقاط قوت شهر خوی وجود خیرین بزرگوار این شهر است که خدا را بخاظر وجود این بزرگواران شکر می‌کنم. و امیدوارم باهمت دلسوزان مجمع خیرین خویی شکل بگیرد تا از این ظرفیت بیش از پیش در جهت پیشرفت و حل مشکلات شهرستان استفاده شود.

وی گفت: از برخی مسئولین شهر بخاطر عدم حضور طولانی مدت در نمازجمعه گلایه دارم، چطور بزرگوارن انتظار دارند که امام‌جمعه در برنامه‌هایشان شرکت و حمایتشان کند ولی به مهمترین وظیفه خود که حضور در بین صفوف مردم در نماز جمعه است عمل نمی‌کنند.

خطیب نمازجمعه خوی تصریح کرد: یکی از دلایلی که موجب بروز ناهنجاری در جامعه می‌شود، عدم وجود نظارت یا نظارت سست است مانند نظارت بر قیمت‌ها، تالارها، اماکن عمومی که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا