اخبار ورزشی

پایان کار سابریست‌های جوان ایران در ستلایت بغداد بدون مدال

پایان کار سابریست‌های جوان ایران در ستلایت بغداد بدون مدال

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، مسابقات جهانی ستلایت بغداد در اسلحه سابر انفرادی جوانان امروز (یکشنبه – ۷ آبان) آغاز شد و از ایران هفت سابریست در این مسابقات شرکت کردند. در پایان دور گروهی و مسابقات بین ۶۴ نفر، میعاد عابدینی با پنج برد و بدون باخت، مبین رضوی با سه برد و سه باخت، احمدرضا شهمیری با چهار برد و دو باخت، نیما آقایی با چهار برد و یک باخت، عرفان شکوهی با سه برد و سه باخت و محمدسام ذوالقدری با یک برد و چهار باخت به جدول ۳۲ نفره راه پیدا کردند.

آغاز جام جهانی جوانان سابر از ۱۳ آبان در تهران/ حضور ایران با ۱۵ سابریست

دانیال دانشمندی دیگر سابریست کشورمان با یک برد و پنج باخت حذف شد و نتوانست به مرحله بعد راه پیدا کند.

در جدول ۳۲ نفره، مبین رضوی ۱۵ بر ۸ برابر عبدالله طلحا از اردن شکست خورد، محمد سام ذوالقدری ۱۵ بر ۶ برابر موسی آیموراتف مغلوب شد و نیما آقایی ۱۵ بر ۱۴ مقابل حریفی از عراق نتیجه را واگذار کرد. احمدرضا شهمیری ۱۵ بر ۱۳ برابر نماینده عراق به پیروزی رسید،  عرفان شکوهی ۱۵ بر ۱۱ سابریستی از اردن را مغلوب کرد و میعاد عابدینی ۱۵ بر ۸ نماینده عراق را از پیش رو برداشت.

در جدول ۱۶ نفره احمدرضا شهمیری برابر ۱۵ بر ۱۴ برابر نماینده ازبکستان پیروز شد، عرفان شکوهی ۱۵ بر ۱۰ برابر سابریستی از اردن شکست خورد و میعاد عابدینی نیز برابر نماینده BUI را با نتیجه ۱۵ بر ۹ مغلوب شد.

احمدرضا شهمیری در جدول هشت نفره برابر نماینده اردن ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد و از صعود به جمع چهار نفر پایانی بازماند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا