کرمانشاه

لزوم تغییر و اصلاح مدل تعرفه‌گذاری تلفن ثابت/ پولی برای توسعه نداریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، حمیدرضا امیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با داشتن نیروهای متخصص و انقلابی، برای توسعه و ارتقا شبکه مخابراتی آمادگی کامل دارد و تاکنون نیز باوجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، هیچگونه خللی در این امر صورت نگرفته ولی اکنون پس از ۱۲ سال از واگذاری مخابرات به بخش خصوصی، لزوم تغییر و اصلاح مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت به خوبی مشهود است.

وی اضافه کرد: هزینه نصب و راه‌اندازی یک خط تلفن ثابت ۱.۵ میلیون تومان است واین درحالی است که درآمد میانگین هر خط حدود ۴۵۰۰ تومان در ماه می باشد که البته هزینه نگهداری از آن چندین برابر درآمد ماهیانه است که آن را نیز بایدبه سرجمع هزینه‌ها اضافه کرد.

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: باوضعیت موجود و افزایش سرسام‌آور تجهیزات و نهاده‌های مورد نیاز مخابرات، آهنگ رشد و توسعه شبکه مخابرات کند شده است و بی‌شک توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان و نگهداری شبکه مخابرات و بازسازی و نوسازی آن‌ها مستلزم صرف هزینه‌های هنگفت است که با وجود تعرفه‌های موجود تلفن ثابت این امر محقق نخواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: موضوع تغییر ساختار تعرفه‌گذاری تلفن ثابت در دست مطالعه و بررسی است که  قطعا حمایت از مشترکان اولویت اول خواهد بود.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا