Categories: فارس

لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد

به گزارش خبرگزارى فارس از لامرد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی یک روحیه تحول‌گرا است و تفکر بسیجی می‌تواند تمدن ساز باشد و از سوی دیگر رسالت بسیج و بسیجیان در گام دوم انقلاب سنگین‌تر شده است.

وی افزود: تفکر بسیجی یک تفکر پویا است و در بدنه تمام مدیران نیز باید تفکر بسیجی حاکم شود، حتی در انتصابات نیز باید این امر مدنظر باشد زیرا آن تفکری که می‌تواند سازنده شهرستان باشد تفکر بسیجی است و هر فردی که می‌آید باید برای مردم کار کند.

حجت‌الاسلام حسین زاده با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در جنبه رویکردی بسیار موفق بوده است، در دولت قبل ۸ سال مردم را گرفتار برجام کردند و هیچ‌ سودی نداشت اما امروز رویکرد دولت انقلابی، یک رویکرد صحیح در عرصه سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: جنبه انگیزشی دولت سیزدهم، در میدان بودن است نه در پشت میز نشستن و از یک روحیه جهادی برخوردار است که از روز اول در میان مردم حاضر بودند و عملکردها در این ۳ ماه قابل‌ تقدیر می‌باشد.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: البته توقعاتی نیز از دولت سیزدهم وجود دارد که یکی از آنان، تدابیر فوری برای رفع گرانی‌ها است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم از مصاحبه‌های متناقض در امور اقتصادی و نگاه‌های نا امیدانه به‌ شدت پرهیز شود و باید ثبات به بازار سرمایه و بورس برگردد.

حجت‌الاسلام حسین زاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان لامرد در ایجاد اشتغال گفت: هم مردم و هم مسئولان باید با هم کار کنیم و امروز پول‌هایی که در بانک‌ها سپرده‌ شده است باید به سمت تولید و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی شهرستان می‌توان با توسعه صیفی‌‌ها، نخیلات، کشت گیاهان دارویی، پرورش شتر و شترمرغ، تولید عسل و بقیه محصولات کشاورزی، شاهد ایجاد اشتغال خوبی باشیم.

امام‌ جمعه لامرد در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان لامرد متذکر شد: امروز ما به وحدت میان مردم و مسئولان نیاز داریم، نیروهایی که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید کار کنند و از مسئولان می‌خواهم در انتصابات، شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند و نگاه به چپ و راست نداشته باشند زیرا شهرستانی با این ظرفیتهای بالای خود می‌تواند جزء اولین‌ها در کشور شود.

انتهای پیام/س


admin

Recent Posts

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده است

یک روزنامه‌نگار مشهور اسرائیلی فاش کرد: نتانیاهو این روزها شرایط بدی را به‌دلیل احتمال صدور…

7 دقیقه ago

شلیک ۳۰ موشک حزب‌الله به پایگاه میرون ارتش اسرائیل

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین…

8 دقیقه ago

جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

یک رسانه عربی از جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان و…

9 دقیقه ago

روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه علاوه بر بمباران مناطق مختلف نوار…

10 دقیقه ago

هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۹؛هشدار خسارت به کشاورزان ۳۱ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی ۳۱ استان…

10 دقیقه ago

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد…

11 دقیقه ago