Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد

به گزارش خبرگزارى فارس از لامرد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی یک روحیه تحول‌گرا است و تفکر بسیجی می‌تواند تمدن ساز باشد و از سوی دیگر رسالت بسیج و بسیجیان در گام دوم انقلاب سنگین‌تر شده است.

وی افزود: تفکر بسیجی یک تفکر پویا است و در بدنه تمام مدیران نیز باید تفکر بسیجی حاکم شود، حتی در انتصابات نیز باید این امر مدنظر باشد زیرا آن تفکری که می‌تواند سازنده شهرستان باشد تفکر بسیجی است و هر فردی که می‌آید باید برای مردم کار کند.

حجت‌الاسلام حسین زاده با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در جنبه رویکردی بسیار موفق بوده است، در دولت قبل ۸ سال مردم را گرفتار برجام کردند و هیچ‌ سودی نداشت اما امروز رویکرد دولت انقلابی، یک رویکرد صحیح در عرصه سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: جنبه انگیزشی دولت سیزدهم، در میدان بودن است نه در پشت میز نشستن و از یک روحیه جهادی برخوردار است که از روز اول در میان مردم حاضر بودند و عملکردها در این ۳ ماه قابل‌ تقدیر می‌باشد.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: البته توقعاتی نیز از دولت سیزدهم وجود دارد که یکی از آنان، تدابیر فوری برای رفع گرانی‌ها است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم از مصاحبه‌های متناقض در امور اقتصادی و نگاه‌های نا امیدانه به‌ شدت پرهیز شود و باید ثبات به بازار سرمایه و بورس برگردد.

حجت‌الاسلام حسین زاده با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان لامرد در ایجاد اشتغال گفت: هم مردم و هم مسئولان باید با هم کار کنیم و امروز پول‌هایی که در بانک‌ها سپرده‌ شده است باید به سمت تولید و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی شهرستان می‌توان با توسعه صیفی‌‌ها، نخیلات، کشت گیاهان دارویی، پرورش شتر و شترمرغ، تولید عسل و بقیه محصولات کشاورزی، شاهد ایجاد اشتغال خوبی باشیم.

امام‌ جمعه لامرد در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان لامرد متذکر شد: امروز ما به وحدت میان مردم و مسئولان نیاز داریم، نیروهایی که دلسوز انقلاب و نظام هستند باید کار کنند و از مسئولان می‌خواهم در انتصابات، شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهند و نگاه به چپ و راست نداشته باشند زیرا شهرستانی با این ظرفیتهای بالای خود می‌تواند جزء اولین‌ها در کشور شود.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا