آذربایجان شرقی

لزوم توجه به مسائل زیست‌محیطی در جانمایی شهرک‌های صنعتی

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در نشست بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی، تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی با بیان اینکه واحدهای تولیدی عملا معاونت پیشگیری دادگستری‌ها محسوب می‌شوند، اظهار داشت: بخش عمده وظایف پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری‌ها را واحدهای تولیدی عهده‌دار هستند که این موضوع قابل تقدیر است.

وی افزود: در بحث تولید و واحدهای صنعتی تشکیلات قضایی خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تضمین اشتغال در استان مکلف و در کنار دولت می‌داند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: طی چند سال گذشته با همکاری همه مدیران استانی اقدامات مثبتی در استان انجام شده و واحدهای تولیدی متعدد دارای مشکل احیا شده و به چرخه تولید بازگشته و حتی بعضا به مرحله صادرات نیز رسیده‌اند.

خلیل‌اللهی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری با تلاش همه همکاران دادگستری مشکلات ۱۲۱ واحد بزرگ و کوچک دارای مشکل در استان بررسی و رفع شده است.

وی با اشاره به بحث مسائل زیست‌محیطی یادآور شد: در کنار این موضوع که حمایت از تولید و واحدهای صنعتی جزو سیاست‌های اصلی دستگاه قضائی بوده رعایت مسائل زیست‌محیطی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: به نسبت اهمیت واحدهای تولیدی مسائل زیست‌محیطی نیز اهمیت داشته و در صورت جانمایی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی یا واحد تولیدی و صنعتی باید مسائل زیست‌محیطی بررسی و در نظر گرفته شود.

انتهای پیام / ۶۰۰۲۵/س/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا