چهارمحال و بختیاری

لزوم توجه بیشتر مسئولان به اجرای طرح محله‌محور امر به معروف

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در شورای سیاست‌گذاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح پیشرفت محله‌محور که توسط ستاد احیا آماده شده طرحی عملیاتی و موثر برای رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی در محله‌های سطح استان است که باید با دقت و به صورت کارشناسی پیش رود.

رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای جلوگیری از تداخل کاری و بروز مشکل در دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای این طرح ارزشمند، باید بررسی دقیق و منطقی از سوی متولیان اجرای این طرح صورت پذیرد تا همکاری مطلوبی را از دستگاه‌ها شاهد شویم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اینکه این طرح یک حرکتی منسجم و اثرگذار باشد باید تقسیم کاری بین تمامی دستگاه‌ها صورت گرفته و وظیفه هر دستگاه در اجرایی شدن آن مشخص شود که لازمه این کار بررسی همه ابعاد آن است که باید تا جلسه آینده بررسی‌های صورت گرفته تجمیع و آماده شود.

نکونام تصریح کرد: مهم‌ترین اصل و اساس موفقیت این طرح هماهنگی و هم‌افزایی همه برای به میدان آوردن مردم است که انتظار می‌رود همه اعضای ستاد روی این موضوع وقت بیشتری بگذارند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا