لرستان

لزوم فرهنگ سازی برای تقویت تمایل جوانان به ازدواج و فرزندآوری 

لزوم فرهنگ سازی برای تقویت تمایل جوانان به ازدواج و فرزندآوری 

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، شاهوردی در کمیته هفته جوان با اشاره به اینکه از ۷ تا ۱۳ اسفند به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است اظهار داشت: شعار هفته جوان امسال، « ازدواج به هنگام آسان، موفق و پایدار » نامگذاری شده است.

وی افزود جوانان قشری از جامعه هستند که نیازمند مراقبت.های خاصی هستند و اگر به راه درست هدایت شوند و مهارت‌های لازم را کسب کنند جامعه به موفقیت خواهد رسید.

شاهوردی گفت: جوانان سرمایه‌های جامعه هستند لذا سلامت روحی جسمی روانی و معنوی آنها مهم است، که باید در دستور کار نهاهای متولی قرار گیرد و مراکز آموزشی و علمی باید به توجه کنند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص اهداف هفته جوان خاطرنشان کرد: فلسفه این مناسبت یادآوری به اهمیت جوانان و نقش آنها در جامعه است که باید آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه شود.

شاهوردی گفت: هر سازمان و دستگاهی در این زمینه وظیفه ای دارد لذا باید با هماهنگی بین بخشی برای ایجاد نشاط و سلامتی جوانان این وظایف به بهترین نحو انجام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم افزایش تمایل جوانان به ازدواج تصریح کرد: امروز بسیاری از افراد که دارای شرایط ازدواج هم هستند تمایلی برای ازدواج ندارند لذا برای تقویت عقیده و باور این افراد به ازدواج و فرزندآوری فرهنگ سازی صورت گیرد.
در ادامه افسانه سپهوند کارشناس مسئول سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس اهداف هفته جوان و انتظارات معاونت بهداشتی از دستگاه‌های ذیربط را بیان نمود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا