چهارمحال و بختیاری

لزوم مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی‌ها در زمستان

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، مجید فرهزاد صبح امروز در جلسه پدافند غیرعامل کارگروه آب و انرژی چهارمحال و بختیاری که با محوریت مدیریت مصرف انرژی برگزار شد، گفت: هدف از این نشست مدیریت پیک مصرف زمستانی و کمک به تامین سوخت نیروگاه‌های تولید برق است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شرایط سخت زمستان امسال و به تناوب آن افزایش مصرف انرژی و از جهتی کمبود سوخت نیروگاه‌های تولید برق، راهکارهای مدیریت مصرف در بخش های مختلف از جمله صنایع خانگی ، اداری و اصناف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در زمستان جاری خاموشی نداشته باشیم، اضافه کرد: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف برق و از جهتی طراز منفی تولید و مصرف برق،  راه برون رفت از خاموشی‌های احتمالی مدیریت مصرف است.

فرهزاد افزود: از جمله اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین برق پایدار و مطمئن  و مدیریت پیک بار زمستان تعدیل و اصلاح ۲۷ هزار و ۱۱۹ دستگاه چراغ روشنایی معابر باتوان مصرفی ۶/۱ مگاوات است.

وی، اطلاع رسانی‌های جامع باهدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف، جلب مشارکت مشترکین پرمصرف در بخش‌های مختلف، کنترل مصرف انرژی ادارات،  خاموشی روشنایی تابلوهای تبلیغاتی و تزیینی،  استفاده از ظرفیت مولدهای خودتأمین  مشترکین در بخش‌های مختلف را از جمله اقدامات دیگر این شرکت به منظور تأمین برق پایدار در استان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در تابستان گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه مدیریت و رعایت سقف پیک‌بار مصرف برق، رتبه اول شرکت‌های توزیع کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا