اصفهان

لزوم نقش‌آفرینی جوانان در عرصه سازندگی و جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از لنجان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنجان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای از از پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین جوانان و نوجوانان کشور که در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، به دور هم جمع شده‌اند.

وی با تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان لنجان تشریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن مردم است، آغاز شد و در این مدت بالغ بر ۳۳ برنامه شاخص شهرستانی اجرا خواهد شد که از جمله آن‌ها می توان به اهداء ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های کم برخوردار، ۵۰۰ بسته کمک مومنانه و افتتاح چهار باب منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ به همت گروه‌های جهادی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در عرصه‌های مختلف و برگزاری رویدادهای فرهنگی و یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه بسیج در شهرستان لنجان خواهد بود.

وی با توجه به نقش جوانان در تحقق تمدن نوین اسلامی افزود: امروز جوانان بسیجی ما به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب، باید هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم در جهاد تبیینی نهایت تلاش خود را انجام داده و تنها در چنین شرایطی است که دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

محمدی تصریح کرد: امروز قاطعانه باید گفت که بسیج متعلق به سازمان یا شخص خاصی نیست و جزئی از بدنه نظام و ملت است و چنین تفکر و مجموعه مردمی، خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: امید آن دارم که با تداوم بصیرت و هوشمندی بسیجیان شهرستان لنجان، به زودی شاهد رونق و توسعه روزافزون این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا