Categories: اصفهان

لزوم نقش‌آفرینی جوانان در عرصه سازندگی و جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از لنجان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنجان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای از از پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین جوانان و نوجوانان کشور که در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، به دور هم جمع شده‌اند.

وی با تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان لنجان تشریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن مردم است، آغاز شد و در این مدت بالغ بر ۳۳ برنامه شاخص شهرستانی اجرا خواهد شد که از جمله آن‌ها می توان به اهداء ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های کم برخوردار، ۵۰۰ بسته کمک مومنانه و افتتاح چهار باب منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ به همت گروه‌های جهادی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در عرصه‌های مختلف و برگزاری رویدادهای فرهنگی و یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه بسیج در شهرستان لنجان خواهد بود.

وی با توجه به نقش جوانان در تحقق تمدن نوین اسلامی افزود: امروز جوانان بسیجی ما به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب، باید هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم در جهاد تبیینی نهایت تلاش خود را انجام داده و تنها در چنین شرایطی است که دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

محمدی تصریح کرد: امروز قاطعانه باید گفت که بسیج متعلق به سازمان یا شخص خاصی نیست و جزئی از بدنه نظام و ملت است و چنین تفکر و مجموعه مردمی، خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: امید آن دارم که با تداوم بصیرت و هوشمندی بسیجیان شهرستان لنجان، به زودی شاهد رونق و توسعه روزافزون این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/آ/


admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با…

15 ساعت ago

ریشه های جنگ زاکانی و شورای شهر؛ ناکارآمدی،پنهانکاری، توهین و چیزهای دیگر

روز یکشنبه ابهامات مطرح‌شده در قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه…

15 ساعت ago

استخراج الماس از گل صدتومانی/ عکس

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید…

15 ساعت ago

بازدید نماینده ولی فقیه از پایگاه‌ امداد و نجات بین شهری سرعین

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر که به منظور شرکت در جلسه تکریم ومعارفه مسئول دفتر…

15 ساعت ago

پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و بندرعباس…

15 ساعت ago