Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی / کوتاهی شهرداری تبریز - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی / کوتاهی شهرداری تبریز

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، تراب نوروزی امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان کار و خیابانی در محل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز،  ضمن تشریح علل مختلف گسترش تکدیگری، بر لزوم هوشیاری و سرعت عمل دستگاه های مسئول جهت مقابله با این پدیده تاکید کرد.

وی، نقش افراد سودجو در گسترش تکدیگری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این افراد با سواستفاده از احساسات مردم و با شگردهای مختلف، ضمن کاسبی راحت برای خود، باعث در حاشیه قرار گرفتن نیازمندان واقعی می شوند. 

رئیس امور اجتماعی فرمانداری ضمن تجلیل از خدمات موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در ساماندهی متکدیان شهر تبریز، گفت: اقدامات این موسسه و تنوع خدمات آن الگوی نمونه ای برای کشور می باشد. 

وی با اشاره به بند ۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جمع آوری و ساماندهی متکدیان را وظیفه شهرداری دانست و گفت: متاسفانه شهرداری تبریز در این زمینه اقدامی نکرده است. 

نوروزی با تاکید بر لزوم ورود پلیس فتا به بحث خیرین فضای مجازی، گفت: این افراد به اسم کمک به نیازمندان در حال فریب مردم و بدنبال سودجویی شخصی می باشند و موارد مختلفی از سودجویی این افراد کشف شده است. 

رئیس امور اجتماعی فرمانداری با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای مقابله با این پدیده، عنوان نمود: رسانه ملی که وظیفه اصلی آن آگاه سازی مردم و فرهنگ سازی می باشد متاسفانه در این زمینه هیچ نوع همکاری نمی کند و حتی در جلسات این چنینی حضور نمی یابد.

حاج حبیب چوخاچیان، از امنای پیشکسوت و عضو هیات مدیره موسسه نیز در این جلسه با اشاره به پیشنهاد مرحوم زعفرانی، از بنیانگذاران اصلی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، برای ایجاد کمیته مخصوص جهت جمع آوری متکدیان، این اقدام را نمونه ای موفق در سطح کشور دانسته و  پیشنهاد نمود واحد ویژه ای جهت ساماندهی متکدیان و رفع مشکل دست فروشی تشکیل شود و شعبه ویژه ای نیز در دادگستری برای رسیدگی به این مشکلات مشخص شود.

مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز نیز در این جلسه ضمن تشریح خدمات موسسه و تقدیر از همکاری خوب نیروی انتظامی و قوه قضائیه، بر لزوم همراهی سایر ادارات و ارگان‌ها با موسسه، جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

سیروس نایبی حفظ برند جهانی تبریز، شهر بدون گدا را وظیفه وجدانی اعضای موسسه و همه شهروندان دانسته و گفت: برای حفظ این نام باید تلاش بیشتری نموده و شبانه روز کار کنیم. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۴
                                                            


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا