اخبار ورزشی

لغو اردوی شمشیربازی در اوکراین/ شرایط حضور ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، فضل‌الله باقرزاده در خصوص وضعیت تیم‌های ملی شمشیربازی اظهار داشت: دختران در اردو هستند انتخابی نوجوانان سابر و جوانان سابر نیز طی این دو روز برگزار می‌شود. در این ۶ ماه به غیر از سابر مردان سایر رشته‌ها در اردو بودند.

وی در خصوص اردوی مشترک تیم اپه مردان گفت: برای اپه موفق به کسب ویزای اوکراین نشدیم و درخواست حضور در امارات را دادیم. در اوکراین تیم‌های ژاپن، هند قزاقستان بودند اما اعزام نخواهیم شد.اردوی مشترک امارات در پیش است اگر وزارت ورزش این اعزام را بپذیرد، ویزای امارات را به راحتی کسب می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیای شمشیربازی در ازبکستان یادآوری کرد: بلیت ازبکستان ۳۵ تا ۴۰ میلیون است. در تلاش هستیم در مسابقات جهانی امارات شرکت و تعداد بیشتری را اعزام کنیم‌. برای بازی‌های آسیایی هانگژو هم بهترین نفرات هر اسلحه را می‌فرستیم حتی ممکن است در برخی رشته‌ها تیم نفرستیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این سوال که آیا اعزام شمشیربازی در بازی‌های آسیایی در هر سه اسلحه و در دو بخش زنان و مردان خواهد بود، گفت: این موضوع بستگی به تصمیم کمیته فنی دارد در این بازی‌ها تیم‌های قدرتمندی از جمله کره جنوبی و چین حاضر هستند و این مسابقات دست کمی از جهانی ندارد.

وی از برگزاری لیگ شمشیربازی در طی روزهای آینده خبر داد و گفت: یکی دو تیم برای حضور در لیگ کم‌ بود و هماهنگی‌ها انجام شده است. ۶ هفته در بخش مردان و ۶ هفته برای زنان لیگ داریم. سقف لیگ بین ۶ تا ۷ تیم است.اگر مشکلی ایجاد نشود بین ۱۵ تا ۲۰ آذر لیگ آغاز می‌شود.

باقرزاده در پایان در خصوص اعزام تیم سابر مردان به مسابقات جهانی یادآوری کرد: تیم پسران اواخر دی ماه به گرجستان اعزام می شود در تلاشیم تا رنکینگ خود را در جهانی حفظ کنیم .برای دختران در هر سه اسلحه برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کردیم و اردوها در جریان است ضرورت دارد در بخش زنان شرایط را فراهم کنیم و‌ کیفی سازی را در بخش مردان قرار دهیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا