چهارمحال و بختیاری

لغو دورکاری کارمندان از ابتدای آبان‌/ رعایت ضوابط بهداشتی در ادارات چهارمحال و بختیاری رصد می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری شهاب قائدی با اشاره به ابلاغ بخشنامه لغو دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی، گفت: بخشنامه دورکاری کارکنان با توجه به مصوبه هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی کرونا لغو و حضور منظم تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از اول آبان‌ماه در محل کار ضروری است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای آبان‌ماه اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌صورت منظم نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را نظارت می‌کنند.

قائدی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون همکاران خود و خانواده‌هایشان هستند، کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمن‌سازی جمعی در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: از ورود کارکنانی که در موعد مقرر برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند به دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به‌عمل می‌آید، مگر اینکه تزریق واکسن به تشخیص پزشک برای آنان زیانبار تشخیص داده شود، حضور افرادی که حداقل یک دز واکسن دریافت نموده‌اند بلامانع است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا