اخبار ورزشی

لهستان روادید بانوان هاکی روی یخ را صادر نکرد

لهستان روادید بانوان هاکی روی یخ را صادر نکرد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از درخشش در مسابقات آسیایی و کسب عنوان نایب قهرمانی، برای حضوز در مسابقات توسعه هاکی بانوان جهان انتخاب و دعوت شد تا آبان ماه در لهستان همراه با تیم‌های ایرلند،کلمبیا، آرژانتین در این مسابقات شرکت کند.

بعد از مساعدت مالی وزیر ورزش (پرداخت هزینه بلیت) و جذب اسپانسر، از یک ماه پیش بلیت پرواز تهیه و تمام هزینه‌های سفر بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد تا در این خصوص دغدغه‌ای نماند اما لهستان از صدور ویزای بانوان هاکی باز ایران خودداری کرد. حتی گفته شده با توجه به اینکه مسئولان ورزشی لهستان به حضور ایران در این مسابقات تأکید دارند، در صورت عدم اعزام تیم ملی هاکی روی یخ ایران امکان دارد این مسابقات لغو شود.

مسئولان وزارت ورزش، وزارت امور خارجه، انجمن هاکی روی یخ و فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در تلاش برای حل مشکل ویزا هستند.

از آنجا که از یک ماه پیش تمام هزینه‌های سفر از جمله بلیت پرواز، اسکان و… پرداخت شده و با توجه به غیر قابل برگشت بودن این هزینه‌ها، عدم اعزام تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان ضرری یک و نیم میلیارد تومانی در پی خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا