Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
لکسوس که ون بسازد،‌ نتیجه تماشایی می‌شود/ عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

لکسوس که ون بسازد،‌ نتیجه تماشایی می‌شود/ عکس

لکسوس که ون بسازد،‌ نتیجه تماشایی می‌شود/ عکس

امیرمسعود عابدینی: سبک طراحی همیشگی لکسوس با خطوط تند و تیز در این خودرو دیده می‌شود.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

چراغ‌های جلویی از گرافیک L مانند در بالا و پایین بهره می‌برند.جلوپنجره خودرو طرح پازلی و تکه‌تکه دارد که شاید باورتان نشود اما حق اختراع این چنین جلوپنجره‌هایی متعلق به کمپانی چینی چانگان است!قطعات کرومی در قسمت پایینی سپر دیده می‌شود.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

در نمای پشتی شاهد استفاده از چراغ شناور و کشیده هستیم.در واقع در این قسمت طراحی دو چراغ را می‌بینیم.در بین این دو چراغ، نوشته لکسوس خودنمایی می‌کند.

در نمای جانبی، رینگ‌های آینه‌ای و خطوط کشیده و سراسری کرومی جذابیت زیادی دارند.مینی‌ونی که در شانگهای به نمایش گذاشته شده است، دارای لاستیک های ۲۲۵/R۱۹ است اما مدل جهانی آن نیز با چرخ‌های کوچکتر ۱۷ اینچی و لاستیک ۲۲۵/۶۵ R۱۷ عرضه می‌شود.

در این قسمت شاهد تلفیق خطوط تند و تیز با بدنه کرو و منحنی هستیم که نشان‌دهنده تبحر و مهارت در طراحی است.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

معمولا کابین خودروهای ون یا مینی‌ون به دلیل فرم و شکل خاص خود، طراحی جذابی ندارند؛اما این خودرو استثناست!

نمایشگرهای بسیار بزرگ و متصل در کنار کنسول وسط آبشار مانند و همچنین تلفیق متریال‌های مختلف چوب و چرم، از جذابیت‌های این کابین هستند.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

این یک مینی ون با درهای کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود.همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد.در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

در این تیپ امکاناتی مثل یخچال، فضاهای ذخیره سازی، و یک شیشه خصوصی با نور دو سطح وجود دارد.همچنین یک میز جمع‌شونده با روکش چرمی وجود دارد که در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید، در داخل فضاهای تعبیه شده جمع می‌شود.نورپردازی ۶۴ رنگ در کابین این خودرو قابل سفارش است.

زیبایی این لکسوس شما را به وجد می‌آورد/ عکس

یکی از ویژگی های جذاب این خودرو، سنسور مادون قرمز است که در قسمت مرکزی بالای پارتیشن نصب شده است.این دستگاه قادر است دمای صورت، سینه، ران‌ها و پایین ساق سرنشینان صندلی عقب را تشخیص دهد.همچنین میزان سرد یا گرم بودن پنجره‌ها، تزئینات و قسمت‌های سقف را اندازه‌گیری می‌کند؛زیرا این مناطق تحت تأثیر دمای محیط قرار دارند.پس از انجام محاسبات، تهویه هوا به طور خودکار برای حداکثر راحتی تنظیم می‌شود.

خریداران می توانند LM ۲۰۲۴ را با پیشرانه ۲.۴ لیتری هیبریدی توربوشارژ و ۲.۵ لیتری هیبریدی خریداری کنند.جزئیات دیگری از این پیشرانه‌ها در دست نیست.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا