اصفهان

لیگ‌برتر فوتسال | گیتی‌پسند با خواباندن مچ همشهری خود صدرنشین باقی ماند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، روز دوم از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین دیدار از این هفته تیم صدرنشین گیتی پسند در دربی اصفهان میهمان سپاهان بود که در پایان گیتی پسند توانست  با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد و صدر نشین لیگ باقی بماند. 

فرهاد توکلی، مسعود یوسف و سعید احمدعباسی سه گل گیتی‌پسند را به ثمر رساندند تا با این نتیجه این تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور باقی بماند.

تیم‌های دیگر با تحت فشار قرار دادن دیگران به دنبال امتیاز نباشند

محمد کشاورز، سرمربی تیم گیتی‌پسند پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و در نیمه اول نتوانستیم خیلی همدیگر را پیدا کنیم و علت هم این بود که حدود ۲۵ روز بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و شرایط نیم‌فصلمان خیلی ایده‌آل نبود.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد و کاملا به بازی مسلط بودیم و مستحق پیروزی بودیم؛ بازی خیلی سختی بود چرا که تیم سپاهان خیلی سخت‌کوش ظاهر شد.

کشاورز درباره اعتراضش به نیمکت تیم مقابل گفت: همیشه سعی می‌کنیم در آرامش کار را پیش ببریم و خیلی اعتراض به داوری نمی‌کنیم که این را می‌توانید در هفته‌های گذشته نیز ببینید و حرف ما نیز این است که سایر تیم‌ها نیز این رویه را در پیش بگیرند و دنبال امتیاز گرفتن از تحت فشار قرار دادن داور نباشند.

 

سرمربی تیم گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: در تیم ما این نکته که چه کسی بازی می‌کند اهمیت ندارد و مهم تیم است و در این راه سعی کردیم بازیکنانی که راحت‌تر با هم بازی می‌کنند را در یک ترکیب قرار دهیم و از همه بازیکنانمان نیز رضایت کامل داریم.

وی درباره خستگی ملی‌پوشان تیمش نیز گفت: این بازیکنان پس از بازگشت از اردوی ایتالیا خسته بودند که این موضوع در عملکرد تیم در نیمه اول نیز نمود داشت.

تفاوت ما و گیتی‌پسند در خودباوری بازیکنان ما بود

احمد باغبانباشی، سرمربی تیم فوتسال سپاهان نیز پس از شکست برابر گیتی‌پسند گفت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و گیتی‌پسند از موقعیت‌هایش استفاده کرد و ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود بهره ببریم و مهم خودباوری است که : آن تیم با مهره‌های ملی پوش خود و رتبه اول جدول می‌دانست باید از این فرصت‌ها استفاده کند.

وی افزود: ما در ضربات آخر نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و گیتی‌پسند از این موقعیت‌ها بهره برد، اما موقعیت ما تبدیل به گل نشد و این به همان خودباوری باز می‌گردد؛ ما خیلی با بازیکنان خود صحبت کردیم.

 

باغبانباشی تصریح کرد: باید در ادامه مسیرمان در لیگ سر و سامان به وضعیت خود در جدول بدهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم و بازی امروز ما این نوید را داد که می‌توانیم بازی‌‌های بهتری انجام دهیم و به خودباوری بیشتری برسیم.

 سرمربی تیم فوتسال سپاهان گفت: دو بازیکن خارجی جذب کرده‌ایم که امروز نیز بازی کردند و شما ملاحظه کردید عملکرد خوبی داشتند؛ بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد بود و باید در این شرایط امتیاز جمع کنیم و به تمرکز تیمی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان به سرنوشت بازارهای روز کوثر دچار خواهد شد، نیز بیان داشت: این قول را می‌دهیم که اینگونه نخواهد شد چرا که ما می‌توانیم با ۲ برد تا رتبه ششم جدول بالا بیاییم و این جای امیدواری دارد که در بازی‌های آینده بهتر شویم.

باغبانباشی افزود: بودجه ما اجازه نداد بازیکنان خارجی جذب کنیم و به همین داشته‌های خود بسنده کردیم؛ البته عملکرد بازیکنان ما امروز خیلی خوب بود اما در ضربات آخر ناموفق بودیم که این نیز ریشه در خودباوری بازیکنان دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا