اصفهان

لیگ برتر فوتسال| شکست خانگی سپاهان مقابل چیپس مشهد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، در یکی از بازی‌های روز دوم هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود.

محمد زارعی، محمد بیاتی، محمد احمدی، بابک نصیری، مراد ناظری، مجتبی حسن‌نژاد، میلاد چراغی، محمدعلی میرزایی، فیروز فخری، رضا آبگون، فرشاد شارقی و امیر خون‌جهان برای سپاهان در این دیدار به میدان رفتند.

فوتسالیست‌های سپاهان در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تا دقایق پایانی نیز بازی با تساوی دنبال می‌شد اما چیپس کامل مشهد موفق شد در لحظات پایانی گلزنی کند و به این ترتیب با نتیجه ۴ بر ۳ سپاهان را شکست دهد. 

گل‌های سپاهان در این دیدار را مراد ناظری، میلاد چراغی و محمد بیاتی به ثمر رساندند، محمد پیکان، اصغر سوبداری، سینا هادیان و حمیدرضا مرادیان نیز گل‌های چیپس کامل مشهد را وارد دروازه سپاهان کردند.

سپاهان با این شکست ۹ امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت؛ چیپس کامل مشهد هم با ۳ امتیاز این دیدار ۱۰ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.

به گزارش برگزیده های ایران، روز گذشته نیز تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان میزبان حفاری خوزستان بود و موفق شد در یک دیدار پرگل با نتیجه ۷ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و با ۲۱ امتیاز به صدر جدول صعود کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا