اصفهان

لیگ برتر فوتسال| ناکامی نمایندگان اصفهان برای کسب پیروزی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتسال آقایان عصر امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که گیتی‌پسند اصفهان مقابل مس سونگون و سپاهان اصفهان مقابل فردوس قم قرار گرفت.

شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند در این دیدار سخت نیمه اول ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه روی پنالتی نقطه دوم توسط علی‌اصغر حسن‌زاده به گل رسید و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم گیتی‌پسند موفق شد ۲ بار توسط حسن‌زاده و سعید احمدعباسی به گل رسیده و از حریف پیش بیفتد اما فشار مس سوگون سبب شد بازی به تساوی کشانده شود و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

گیتی‌پسند با یک امتیاز این دیدار خارج از خانه ۲۲ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی سقوط کرد؛ مس سونگون هم با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد.

سپاهان دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال نیز مهمان فردوس قم بود و در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده به رختکن رفت؛ در نیمه دوم نیز این تیمِ میزبان بود که بازی بهتری به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

بابک نصیری، رضا آبگون و امیر خونجهان گل‌های سپاهان را در نیمه دوم بازی به ثمر رساندند اما موفق نشدند مانع از شکست تیم خود شوند؛ به این ترتیب طلایی‌پوشان با ۹ امتیاز از ۹ دیدار در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

همچنین در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم هیأت فوتبال اصفهان میزبان کیمیای اسفراین بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا سومین شکست پیاپی در کارنامه نماینده اصفهان ثبت شود و این تیم بدون امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا