اخبار ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان و نساجی با هدفی مشترک در ازبکستان

لیگ قهرمانان آسیا| سپاهان و نساجی با هدفی مشترک در ازبکستان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود و تیم‌های نساجی و سپاهان دو نماینده کشورمان با هدفی مشترک در ازبکستان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتخاب داور کویتی برای دیدار آلمالیق – سپاهان

نوبهار ازبکستان –نساجی ایران

نساجی که در لیگ برتر اوضاع خیلی مناسبی ندارد و پس از پایان هفته هفتم، تنها یک پیروزی به دست آورده است. با این حال اعضای این تیم خیلی امیدوار هستند که از مرحله گروهی صعود کنند. شاگردان رحمتی در دو بازی گذشته خود یک پیروزی خارج از خانه در هند به دست آوردند و مقابل الهلال هم در ورزشگاه آزادی شکست سنگینی را تجربه کردند.

با توجه به اینکه الهلال هم‌اکنون با ۴ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد، کسب امتیاز نساجی در مقابل دو حریف دیگر در گروه D اهمیت زیادی دارد و اگر نماینده کشورمان بتواند در دو بازی رفت و برگشت برابر مومبای سیتی هند و نوبهار ازبکستان نتایج لازم را کسب کند، صعودش به مرحله حذفی قطعی خواهد شد. شاگردان رحمتی البته امشب کار سختی برابر حریف ازبک خود خواهند داشت. نوبهار در بازی اول خود یک تساوی با ارزش در عربستان از الهلال گرفته و در بازی دوم هم توانسته مومبای سیتی را با ۳ گل شکست دهد و همانند نساجی بسیار امیدوار است که به مرحله حذفی این رقابت‌ها راه پیدا کند. با این شرایط نساجی اگر از ازبکستان با امتیاز به ایران برگردد قدم بلندی در مسیر صعود برخواهد داشت.

داوران دیدار نوبهار ازبکستان – نساجی مشخص شدند

آلیماق ازبکستان سپاهان ایران

سپاهان پس از اینکه در هفته دوم بازی خانگی‌اش با الاتحاد عربستان لغو شد، امروز در مصاف با حریف ازبک خود برای اولین پیروزی آسیایی‌اش به میدان می‌رود. شاگردان ژوزه مورایس در بازی اول و در عراق برابر نیروی هوایی با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند و برای اینکه کارش برای صعود به اما و اگر نکشد راهی جز شکست آلیماق ندارد. سپاهان برای این دیدار شهریار مغانلو، امید نورافکن و رضا شکاری را در اختیار ندارد اما با توجه به اینکه سپاهان تیم پرمهره‌ای است و با بازگشت عیسی‌ آل‌کثیر و برایان دایو به لیست این تیم، مورایس برای جانشینی بازیکنان مصدومش خیلی دغدغه‌ای ندارد. حریف ازبکستانی امروز سپاهان هم در دو بازی گذشته ۲ شکست متحمل شده است و بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که سپاهان کار خیلی سختی مقابل این تیم حتی در خانه‌اش داشته باشد.

برنامه بازی‌های امشب نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

آلیماق ازبکستان – سپاهان ایران ساعت ۱۷:۳۰

نوبهار ازبکستان – نساجی ایران  ساعت ۱۹:۳۰

پرسپولیس دیگر نماینده کشورمان ساعت ۱۹.۳۰ سه شنبه شب میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا