قم

لیگ ملی بسکتبال با ویلچر در قم پایان یافت

به گزارش برگزیده های ایران از قم، بازی‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با رقابت ۶ تیم در دو گروه سه تیمی برگزار برنامه‌ریزی شده و دیدارهای دور نخست مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود، لیگی که ایثار قم نیز در آن حضور داشت و از دور نخست میزبانی کرد.

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم با هدایت جواد شهره‌غلامی از تیم‌های هم‌گروه خود یعنی هیات بوکان و هیات لرستان در سالن شهید رضائیان قم میزبانی کرد اما با دو باخت به کار خود پایان داد، در حالی که هیات بوکان با دو برد مقابل نمایندگان قم و لرستان صدرنشین این مرحله از بازی‌ها شد.

نخستین بازی ایثار قم برابر هیات لرستان برگزار شد و لرستانی‌ها با اختلاف دو امتیاز به برتری دست یافتند، ضمن اینکه ایثار قم در دومین بازی خود برابر هیات بوکان با فاصله امتیازی بیشتر نتیجه را واگذار کرد تا با دو باخت از این مرحله خارج شود، همچنین تیم هیات بوکان در بازی بعدی خود از سد هیات لرستان گذشت و تیم برتر این مرحله لقب گرفت.

قرار بود در این گروه تیم هیات تهران نیز حضور یافته و میزبان بازی‌های دور برگشت باشد اما تهرانی‌ها از این مسابقات انصراف دادند تا میزبان بازی‌های دور برگشت این هفته در جلسه انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین مشخص شود و ایثار قم برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف رقبا برود.

گفتنی است: در گروه دوم این فصل لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های هیات فارس، هیات بم و فولاد هرمزگان دیدارهای دور رفت را برگزار کردند، ضمن اینکه در پایان از هر گروه دو تیم مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها برای تعیین دو صعود کننده به لیگ برتر را کسب می‌کنند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا