اخبار روز

مأموران پلیس اطلاعات رشوه ۱۰۰میلیونی را رد کردند/ دستگیری باند مسلح “ر.م.” + تصاویر

مأموران پلیس اطلاعات رشوه ۱۰۰میلیونی را رد کردند/ دستگیری باند مسلح “ر.م.” + تصاویر

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: اواسط خرداد ماه سال جاری، وقوع درگیری مسلحانه همراه با ایراد خسارت مادی به تعدادی از خودروهای شهروندان در منطقه شرق تهران به پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس اطلاعات در محل و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی، مشخص شد عامل اصلی این تیراندازی یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به‌هویت “ر.م.” بوده است که با شناسایی این متهم،  مأموران با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار‌، مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کردند و در ادامه مأموران اطلاع پیدا کردند که متهم بلافاصله پس از این درگیری مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شده است.

رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در ادامه اقدامات پلیسی، مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، اطلاع پیدا کردند که ر.م. با همراهی تعداد دیگری از مجرمان سابقه‌دار، با تشکیل باندی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند و درگیری مسلحانه در شرق تهران نیز به‌واسطه اختلافات ایجادشده بین فروشندگان مواد مخدر رخ داده است.

اراذل‌ و اوباش قلعه‌میر دستگیر شدند

راستی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی آخرین مخفیگاه متهم، سرانجام ساعت ۵ روز دوشنبه نوزدهم  تیر ماه با  اطمینان از حضور متهم  و دیگر همدستان وی در این مکان‌، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند ۶نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر بین خود بودند، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه به‌مبلغ یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران فراهم کنند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده متهمان کردند.

اراذل و اوباش , اراذل و اوباش ,

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا