Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ماجرای علاقه فیورنتینا به آزمون چیست؟ - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

ماجرای علاقه فیورنتینا به آزمون چیست؟

به گزارش برگزیده های ایران، برخی از رسانه های ایتالیا در بازی سه شنبه شب گذشته زنیت با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بیانکونری اخباری در زمینه سردار آزمون ستاره تیم ملی ایران مطرح کردند.

گفته شد استعدادیاب های باشگاه فیورنتینا در ورزشگاه یوونتوس حاضر شدند تا از نزدیک بازی آزمون را تماشا کنند و برای جذب این بازیکن ایرانی اقدام کنند.

زنیت در این بازی با نتیجه ۴ بر۲ شکست خورد و آزمون گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اما دانیل پراده مدیر ورزشی باشگاه فیورنتینا درباره حضور نمایندگان این باشگاه برای رصد آزمون در مصاحبه با سایت «اسپورت ۲۴» روسیه، گفت: ما علاقه ای برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت نداریم و تمام اخبار در این زمینه شایعه است.

پیش از این رسانه های اروپا از توجه میلان، رم، لیون و بایر لورکوزن به سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت خبر داده بودند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا