کرمان

مادر شهیدان «احمد و محمود کمالی» آسمانی شد

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، بانو حاجیه فاطمه رضاپور، مادر شهیدان احمد (محمد) و محمود کمالی آسمانی شد. معلم شهید احمد کمالی در سال ۱۳۴۱ متولد شد و در سال ۱۳۶۲ در مریوان به شهادت رسید، طلبه شهید محمود کمالی نیز در سال ۱۳۴۳ در راین متولد و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از حدود ۹ سال بازگشت.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی درگذشت مادر شهیدان کمالی را تسلیت گفت.

درگذشت بانوی صبور و فداکار، مومنه و انقلابی؛ مادر شهیدان احمد(محمد) و محمود کمالی، باعث تاثر فراوان شد. بانو حاجیه فاطمه رضاپور، دارای روحی بلند و برخوردار از تواضع و مهربانی بود که دیدار و همصحبتی با او همواره به انسان آرامش می داد.

مواجهه این مادر بزرگوار با شهادت پسران جوانش که به فاصله سه سال از یکدیگر به شهادت رسیدند، هنوز در حافظه تاریخی مردم راین ثبت است که چگونه با استقامتی مثال زدنی، خم به ابرو نیاورد و اجازه نداد گریه او مایه تضعیف روحیه رزمندگان شود.

بانو رضاپور دلداده اهل بیت(ع)، در خط امامین انقلاب و همواره پشتیبان فعالیت های فرهنگی بود. اینجانب فقدان این مادر نمونه را به خانواده شهیدان کمالی و همه وابستگان و ارادتمندان به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی راین تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن مرحومه رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان اجر و صبر آرزومندم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا