گیلان

مازندرانی‌ها برنده دربی شمال/باخت شهرداری آستارا مقابل رایکا

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دیدار رایکا بابل و شهرداری آستارا یکی از دیدارهای حساس هفته یازدهم لیگ یک که به نوعی دربی شمال کشور بود با پیروزی رایکا بابل به پایان رسید. 

تیم فوتبال رایکا بابل پس از چهار هفته ناکامی در کسب پیروزی و دو شکست و دو مساوی اخیرش که آن‌ها را از شرایط خوب خود دور کرده بود، امروز در حالی از شهرداری آستارا میزبانی می‌کرد که این تیم نیز در پنج مسابقه متوالی گذشته‌اش نتوانسته بود یک برد داشته باشد. 

تیم‌های رایکا بابل و شهرداری آستارا از ساعت ۱۴ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که تقابل شمالی‌ها در نهایت با برتری شاگردان قربانی به پایان رسید. 

 

فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، امین هاشمی فرد، حبیب افرا، محمد ابراهیم رضا زاده، کیانوش میرزایی، امیرحسین صالحی، مجتبی محبوب مجاز، جواد آقایی‌پور، خشایار زبرجد و فرشید پاداش را درترکیب تیمش قرار داده بود. 

شاگردان پیروز قربانی که کاملا سوار بر بازی بودند، پس از ارسال‌های خطرناک و پیاپی به مقابل دروازه شهرداری آستارا موفق شدند در دقیقه ۲۴ روی یک سانتر از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر سینا قنبرپور که به مدافع حریف هم اصابت کرد، دروازه را باز کنند و به گل برسند. 

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده مازندران خاتمه یافت، اما شهرداری آستارا نماینده استان گیلان که نمی‌خواست بازنده دربی شمالی‌ها باشد، کمی جلو آمد و توانست در دقیقه ۶۱ روی اشتباه در خط دفاعی رایکا و فرصت‌طلبی و شوت بی‌نظیر جهانگیر عسگری گل تساوی را به ثمر رساند. 

شاگردان پیوس که پس از زدن گل تساوی عقب کشیده بودند، نتوانستند مقابل حملات پرفشار و پرتعداد رایکا بابل دوام بیاورند و در دقیقه ۸۴ با پاس بلند تماشایی برهان عابد به پشت مدافعان شهرداری آستارا و اشتباه مدافع و دروازه‌بان این تیم در دفع و مهار توپ، توسط میثم مرادی دومین گل را دریافت کردند تا رایکا بابل دوباره پیش بیفتد. 

شهرداری آستارا پس از چهار تساوی پیاپی در دیدار امروز نتوانست مقابل رایکا بابل صاحب پیروزی شود و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا رایکا بابل در امتیاز ۱۴ با آن‌ها برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم رده دهمی فرشاد پیوس، در جایگاه یازدهم جدول قرار بگیرد. 

شاگردان فرشاد پیوس در این دیدار طراوت همیشگی را نداشتند و بر خلاف دیدارهای قبلی توپ و میدان را به تیم حریف واگذار کردند، در حالی که همیشه شاهد بودیم که تیم‌های فرشاد پیوس هجومی بازی میکنند و توپ و میدان را در اختیار می‌گیرند. 

به گزارش فارس، شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی نماینده فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا