اخبار ورزشی

ماشاریپوف: استقلال هیچ مذاکره‌ای با من نداشته است

ماشاریپوف: استقلال هیچ مذاکره‌ای با من نداشته است

در چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر توافق باشگاه استقلال با جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان مطرح شد و حتی برخی رسانه‌ها از توافق دو ساله با این بازیکن خبر داده و اشاره کردند در صورت کاهش قرارداد بازیکنان استقلال، ماشاریپوف به این تیم می‌پیوندد.

بازیکن ملی پوش ازبکستان با رد این شایعات گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و برای هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم. در روزهای گذشته طرفداران این باشگاه پیام‌های بی‌شماری دادند که باعث خوشحالی‌ام شد. حتی نزدیکان من در ایران اخباری درباره توافقم با باشگاه ارسال کردند. واقعیت این است من دوست داشتم برای استقلال و جواد نکونام بازی کنم، چراکه احترام زیادی برای این باشگاه و سرمربی آن قائل هستم. حتی صحبت‌هایی با نکونام انجام دادم و قرار شد موضوع از طریق باشگاه استقلال پیگیری شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. نزدیک به هشت روز منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال بودم، ولی کوچک‌ترین مذاکره‌ای از طرف این باشگاه صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: از آنجا که در تیم ملی کشورم عضویت دارم باید هر چه سریع‌تر تیم جدیدم را انتخاب کنم. بیش از یک هفته منتظر استقلال ماندم اما خبری نشد، بنابراین امروز یا فردا قرارداد جدیدم را امضا خواهم کرد.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا