سمنان

مانوری برای مقابله با آفت‌کش‌های تقلبی در سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، عباس مشیریان، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در بررسی طرح مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز اظهار کرد: مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز به مدت سه روز هم‌زمان با مانور کشوری در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مانور چهار روزه امروز با برگزاری کارگاه آموزشی (به‌صورت مجازی) حول محورهای آشنایی با روش‌های شناسایی و کشف آفت‌کش‌های تقلبی در کل استان آغاز شد و با بازدید میدانی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده آفت‌کش شیمیایی کشاورزی به همراه اکیپ‌های فنی و نظارتی ستاد و شهرستان‌های استان ادامه خواهد یافت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این مانور، ضمن اطلاع‌رسانی لازم به بهره‌برداران آموزش‌هایی برای شناسایی ترکیبات غیرمجاز و تقلبی ارائه می‌شود.

مشیریان با بیان اینکه در این مانور از فروشگاه‌های آفت‌کش در استان بازدید می‌شود، افزود: مراتب توسط اکیپ‌های فنی نظارتی مربوطه در استان پیگیری و با خاطیان برابر مقررات و موازین قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور مقابله با آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز گفت: اطلاع‌رسانی برای خودداری از تهیه و توزیع و مصرف و برخورد با خاطیان از مهم‌ترین اهداف این مانور است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا