گیلان

ماهی‌ها با یک اشتباه در چنگال عقاب‌های تالش/چوکا یک سپیدرود صفر

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، در حساس‌ترین تقابل هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال ایران، امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت، شاگردان حسن اشجاری در تیم سپیدرود میزبان علی نظرمحمدی و شاگردانش در تیم چوکا تالش بودند، که چوکا توانست روند صدرنشینی خود را حفظ کنند و با نتیجه یک بر صفر پیروز دیدار شوند. 

سپیدرود در روزی تیم برتر میدان بود بر اثر یک اشتباه در نیمه نخست تاوان سنگینی داد و در روزی که مصطفی زینعلی بی‌کار‌ترین مرد میدان بود سه امتیاز این مسابقه حساس را از دست داد. 

 

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود رشت در این دیدار، مصطفی زینعلی، پویا عزیزپور، علی رضا ربیع زاد، پژمان ثباتی، آرمان مردانی، مهیار نوری، سجاد شهداد، حسین حق شناس، ماهان سروی، میلاد نجفی و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

 

علی نظرمحمدی سرمربی چوکا تالش هم در این دیدار، اشکان توانا، میلاد پورمحسن، نیما دلاوری، محمد آشتیانی، جواد مولایی، حسین رسولی خطیر، سید علی یحیی زاده، امیرحسین میری، صادق صادقی، حسین حیدری و میثم فردوسی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

گزارش بازی
در اوایل نیمه اول سانتر پژمان ثباتی و ضربه سر آرمان مردانی خطرناک‌ترین صحنه این دیدار بود که از سوی داور حرکت خطرناک اعلام شد. 

در دقیقه ۲۰ هم سانتر مواج حسین حق‌شناس و ضربه‌ی سر فنی میلاد نجفی را اشکان توانا از زیر طاق دروزاه چوکا بیرون کشید و راهی کرنر کرد. 

در دقیقه ۲۷ تعراف مدافعان سپیدرود به هم اشتباهی نبودکه سید علی یحیی زاده از آن بگذرد و با نفوذ به عمق دفاع سپیدرود گل نخست چوکا را وارد دروازه هم تیمی سابق خود کرد. 

در اوایل نیمه دوم ضربه‌ی ایستگاهی اویس کردجهان چسبیده به خط جریمه را اشکان توانا با مشت راهی کرنر کرد. 
در دقیقه ۸۸ نیمه دوم به مانند نیمه نخست باز هم این سپیدرود بود که صاحب بلامنازع توپ و میدان بود و فرصت‌های بسیاری را روی دروازه چوکا فراهم کرد که بی‌دقتی در زدن ضربات آخر مانع شد تا سپیدرودی‌ها بتوانند از آن‌ها سود ببرند. 

حاشیه‌ها
تعداد بازیکنانی که امروز در تیم چوکا حضور داشتند و سابقه بازی در سپیدرود را داشتند از بازیکنان باقی مانده بیشتر است. 

در تیم چوکا؛ اشکان توانا، میلاد پورمحسن، سید علی یحیی زاده، صادق صادقی، میثم فردوسی، نبما دلاوری، محمد جعفری سابقه سال‌ها حضور در تیم سپیدرود را داشتند و علاوه بر آن علی نظرمحمدی، علی عشوری‌زاد و منصور قربانی به عنوان مربی در سپیدرود حاضر بودند. 

سردار حمزه فلاح از یادگاران دفاع مقدس مهمان ویژه باشگاه سپیدرود بود که در این دیدار به همراه مهندس نوید مالک باشگاه سپیدرود از جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار بودند. 

در حالی که پیش از این رضا عادل داور مسابقه سپیدرود رشت با چوکای تالش اعلام شده بود اما در تصمیمی عجیب در شب مسابقه سعاد وفا پیشه به عنوان داور وسط جای رضا عادل را گرفت! رضا بابائی و محمد شاکر کمک‌های این مسابقه بودند و مهدی نورمحمدی داور چهار این دیدار و قاسم سعیدی نماینده فدراسیون فوتبال و ابراهیم شوشتری نماینده ویژه فدراسیون فوتبال است و سعید بخشی زاده ناظر داوری بودند.

پیش از این داوران: رضا عادل به عنوان داور وسط، میلاد لطفی و عباس شیرزادی کمک داوران و شهاب محمدی داور چهارم اعلام شده بود و ناظر داوری هم محمدرضا فلاح بود. 

مسئولین برگزاری مسابقه تیم‌های سپیدرود رشت – چوکای تالش با درخواست باشگاه سپیدرود مبنی بر حضور هواداران هر دو تیم، علی رغم تلاش‌های ریاست محترم هیات فوتبال گیلان در این خصوص مخالفت کردند و بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا و سازمان لیگ فوتبال کشور این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شد. طبق صورتجلسه تنظیمی در نشست پیش بازی، نیروی انتظامی از «ساعت ۱۲» در ورزشگاه مستقر شد و به جز مسئولین برگزاری مسابقه، اعضای دو تیم و خبرنگاران مورد تایید سازمان لیگ و گروه اعزامی صدا و سیما، کسی اجازه حضور در ورزشگاه را نداشت. 

حسین کارگر نیا رییس شورای شهر رشت این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. 

بساط گل و روبوسی در این مسابقه داغ داغ بود و ابتدای این دار تقریبا تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان سپیدرود با دسته گل به سمت نیمکت تیم چوکا رفتند و با سرمربی سابق سپیدرود خوش و بش کردند و خیر مقدم گفتند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا