سمنان

مبارزه با قاچاق نیازمند اقدام عملی است/ سوخت‌رسانی فوری به روستاهای سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند اقدامات عملی و میدانی به دور از توجه به کمیت آمار و افزایش کیفیت امور است.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند، سخنرانی کردن، حرف زدن و مقاله نوشتن در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کار روزنامه‌ها است و باید به‌صورت میدانی و عملی به دور از حرف، پای‌کار باشیم.

استاندار سمنان بیان کرد: فرمانداران استان باید در ادامه سال، با جدیت جلسات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برگزار و در زمینه مبارزه با قاچاق، نظارت و کنترل‌ها بر محورهای مواصلاتی را تشدید کنند.

هاشمی گفت: استان سمنان در بحث قطعی سامانه سوخت و سوخت‌رسانی به مردم، بسیار خوب عمل کرد و فضا به‌خوبی مدیریت شده است.

وی افزود: تأمین سوخت روستاهای فاقد سوخت استان سمنان با توجه به نزدیکی به فصول سرد سال، به‌صورت ویژه در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود قرار گیرد.

استاندار سمنان اظهار کرد: ما در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نباید به دنبال انباشت پرونده‌ها باشیم و نیاز است تلاش کنیم تا در این حوزه به دور از کمیت، کیفیت اقدامات را افزایش دهیم.‌

هاشمی گفت: عدم توجه به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و افزایش این معضل، در نهایت کاهش و تهدید تولیدات داخلی و افزایش بیکاری را در سطح جامعه به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کالاها باید به‌صورت کامل در انبارها ثبت‌شده و ورود و خروج به انبارها مشخص باشد، اظهار کرد: برخی با احتکار کالا در انبارها به دنبال ایجاد نارضایتی در سطح جامعه هستند که باید هوشیار بود و با تسلط کامل بر این مهم، نسبت به شناسایی انبارها به‌صورت کامل و رصد ورود و خروج اقدام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا