کهگیلویه و بویراحمد

متجاوز به عنف در یاسوج به دار مجازات آویخته شد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته شکایتی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان آمد که حکایت از تجاوز به عنف یک خانم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه افزود: با تحقیقات جامعی که انجام شد، این پرونده سریعاً در دادگاه کیفری یک استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: با شناسایی متهم پرونده و جری تشریفات قانونی و قضایی، دادنامه آن در سریعترین زمان ممکن صادر، و متهم به مجازات اعدام محکوم گردید.

این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: با اعتراض متهم به دادنامه صادره، پرونده امر در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی و دادنامه صادره از دادگاه کیفری یک استان مورد تأیید قرار گرفت و امروز صبح، در زندان مرکزی یاسوج، این مجرم به دار مجازات، آویخته شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این خصوص با اشاره به مراقبت خانواده ها در مراودات جوانان با اطرافیان، اظهار داشت: توصیه ام به همه ی هم استانی های عزیز، خصوصاً جوانان اعم از زن و مرد، به مراقبت در مراودات و رفتارهای شان است.

مدعی العموم مرکز استان در پایان ضمن هشدار به افراد هنجار شکن گفت: افرادی که هنجار شکنی می کنند و هنجارهای جامعه رادر نظر نمی گیرند و خدای نکرده دست به چنین اقداماتی می زنند، توصیه ام این است که، عاقبت و انتهای این مسیر را که دار مجازات است، ببینند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا