کرمانشاه

متفکر نبودن در حوزه سینما اعتبار محصول را پایین می‌آورد

متفکر نبودن در حوزه سینما اعتبار محصول را پایین می‌آورد

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، علی صفدری ظهر امروز در جشن سینمای مهر ایران که در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه‌های کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سینما چند شاخصه بسیار مهم دارد و هرکس در بخشی از سینما فعالیت دارد.

وی افزود: این فعالیت چه در بخش تولید، بازیگری، صدا، تصویر، تدوین و تهیه کننده و هر بخش دیگری که سینما دارد و اگر افراد شاخصه ها را رعایت نکنند اثر خوبی تولید نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های فعالیت در عرصه سینما، متفکر بودن است اگر کسی در حوزه سینما که یک هنر تاثیرگذار و ویژه است متفکر نباشد خروجی آن محصول اعتبار و تراز پایینی دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در دنیایی که می‌خواهیم اثرگذار باشیم و از آن تاثیر می‌پذیریم، تولید یک اثر نمایشی اگر درگیر بازی امروز سینما شود که پر از نیرنگ و توطئه‌های اقتصادی است خوب عمل نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: اما سینماگری که اهل فکر، تلاش و دقت است محصولش اثرگذار است، سینمای زمان طاغوت محتوای بسیار ضعیفی داشته و در مقابل سینمای اکنون ایران، قابل قیاس نیست.

صفدری بیان کرد: سال گذشته فیلم «اتاقک گلی» با موضوع دفاع مقدس در شهرستان جوانرود فیلمبرداری شده بود و در اکران موفق بود.

وی افزود: اکنون در حال ضبط یک فیلم در استان کرمانشاه با موضوع دفاع مقدس هستیم، اگر کسی از شاخصه فکر کمک بگیرد در سینما موفق خواهد شد و آثار اثرگذاری را تولید خواهد کرد.

صفدری خاطر نشان کرد: کرمانشاه یک استان استعداد پرور و با ظرفیت است و وظیفه‌ای که بر دوش شما قرار گرفته تا آثاری تولید کنید که برای رشد مردم یک گام رو به جلو باشد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا